پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه و مدارس علمیه خواهران استان سمنان، در پیام‌های جداگانه درگذشت سرکار خانم داودی معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، مدیریت حوزه علمیه و مدارس علمیه خواهران استان سمنان، در پیام‌های جداگانه درگذشت سرکار خانم فریبا داودی معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت مدیریت حوزه علمیه خواهران استان سمنان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمه لا یسدّها شیء إلی یوم القیامه

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال سرکار خانم داوودی رضوان الله علیها خبری دردناک برای حوزه‌های علمیه بود که قلوب مومنین این دیار را جریحه‌دار نمود، آن بزرگوار سالیان متمادی از عمر شریفشان را در راه ترویج معارف ائمه هدی علیهم السلام و خدمت به اهل علم و عموم مؤمنین صرف نمودند و به حق از خدمتگزاران صادق دین و مذهب بودند.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان سمنان، ضمن تسلیت به محضر مبارک امام زمان عجل الله فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، استاد محترم حجت الاسلام والمسلمین هاشم پور همسر ایشان و بازماندگان آن عزیز سفر کرده و حوزه های علمیه کشور، علو درجات را برای ایشان آرزو نموده از خداوند متعال مسألت دارد که ایشان را در زیر سایه رحمت و مغفرت خود در بهشت برین با اولیاء طاهرینش محشور کند، و به بازماندگان او صبر جمیل و اجر جزیل ارزانی دارد.

تسلیت مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد(س) بسطام

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاسف، خبر فقدان بانوی پارسا، عالمه، فرهیخته، صاحب فضل، متعهد و شکیبا، بابصیرت و ولایتمدار، عاشق و دل باخته اهل البیت علیهم السلام کسی که سالها در سنگر علم مشغول به خدمت در مکتب اهل البیت علیهم السلام بود، استاد برجسته حاجیه خانم فریده داوودی معاونت محترم آموزش حوزه های علمیه خواهران کل کشور را در آستانه شب شهادت امام  موسی بن جعفر(ع) دریافت کردیم.

این مصیبت جانسوز را به پیشگاه با عظمت حضرت حجت بن الحسن المهدی عجل الله تعالی فرجه، بیت رفیع ایشان، حوزه های علمیه، اساتید و شاگردان، همکاران محترم تسلیت گفته، از بارگاه الهی برای آن استاد بزرگوار علو منزلت و همجواری با اهل البیت علیهم السلام و برای همسر و فرزندان و بازماندگانشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

تسلیت مؤسسه آموزش عالی فاطمیه دامغان

انا لله و انا الیه راجعون

"اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شئ"

در آستانه شب شهادت امام موسی کاظم(علیه السلام) خبر درگذشت بانوی وارسته، مؤمنه و فرهیخته و خدوم مکتب اهل بیت(علیهم السلام) حاجیه خانم داوودی، معاون آموزش مرکز مدیریت خواهران؛ اندوهی بس بزرگ بر جان حوزه های علمیه خواهران گذاشت.

درگذشت جانسوز ایشان را به پیشگاه با عظمت حضرت حجت بن الحسن المهدی(عجل الله تعالی فرجه)، بیت رفیع ایشان، مسئولان مرکز مدیریت خواهران و حوزه های علمیه تسلیت گفته؛ از بارگاه الهی برای آن استاد بزرگوار علو درجات و همجواری با اهل بیت(علیهم السلام) و برای همسر و فرزندان و بازماندگانشان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال مسألت داریم.

تسلیت مدرسه علمیه حضرت معصومه سلام الله شاهرود

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت سرکار خانم داوودی، معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران را  که عمر پرثمر خود را در راه خدمت به طلاب علوم دینی گذراند به مدیریت محترم حوزه‌های علمیه خواهران کشور، جناب حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور (زیدعزه)، مدیر محترم حوزه های علمیه خواهران استان سمنان و همکاران محترمشان و عموم طلاب خواهر و نیز خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و علو روح آن مرحومه مغفوره را از خداوند متعال مسألت داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha