جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی مظاهری - حجت الاسلام والمسلمین روحانی

حوزه/ در آستانه تحویل سال جدید، رئیس جمهور در تماس تلفنی با حضرت آیت‌الله مظاهری، با گرامیداشت سال نو، برای ایشان و همۀ ملت بزرگ ایران آرزوی سالی پر خیر و برکت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در آستانه تحویل سال جدید، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در تماس تلفنی با حضرت آیت‌الله مظاهری، با گرامیداشت سال نو، برای ایشان و همۀ ملت بزرگ ایران آرزوی سالی پر خیر و برکت کرد.

حضرت آیت‌الله مظاهری با دعا برای رئیس جمهور و دولت جمهوری اسلامی، از تلاش‌ها و فعالیت گستردۀ دولت برای مبارزه با بیماری کرونا، قدردانی کرده و تأکید کردند: خدمات دولت و مسئولان، خصوصاً فداکاری‌ها و مجاهدت بزرگ همۀ دست‌اندرکاران بهداشت و درمان بویژه پزشکان و پرستاران عزیز، مایۀ افتخار و تحسین و تقدیر ملت فهیم ایران است و امید است. خداوند متعال به آنان بهترین پاداش دنیوی و اخروی، عنایت فرموده و با دفع این بلیّۀ بزرگ، سالی قرین به شادی و امید و سلامتی را در سایۀ عنایات خاص حضرت ولیّ‌عصر«ارواحنافداه» برای همگان مرحمت فرماید.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نیز با ابراز تشکر از توجّهات وحمایت‌های همیشگی حضرت آیت‌الله مظاهری، برای ایشان طول عمر همراه با سلامتی و عافیت آرزو کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha