شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
کد خبر: 892004
۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
ضدعفونی کردن

حوزه/ مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه ۸۰ گروه پیاده ضدعفونی نقاط حساس را به صورت دستی انجام می‌دهند، گفت: مجموعا شهرداری ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار مترمربع را محلول‌پاشی کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه سیدمحسن میرهادی با اشاره به اهم اقدامات کمیته مداخلات و سالم سازی محیط شهری شهرداری قم، اظهار کرد: با توجه به اینکه برای اینکه بتوانیم همپوشانی خوبی داشته باشیم در حوزه تقسیم کار، منطقه دو و شش برای امور ضدعفونی به سپاه واگذار شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه لشکر ۱۷ علی‌بن ابیطالب(ع) با ۱۰ دستگاه با ظرفیت ۱۵ هزار و ۵۰۰ لیتر مجموعا ۲۴۶ هزار مترمربع را در منطقه ۲ و ۶ ضدعفونی کرده‌اند، افزود: منطقه پنج و هشت نیز در اختیار ارتش قرار گرفت و با ۱۲ دستگاه به ظرفیت ۳۲ هزار و ۵۰۰ لیتر مجموعا ۴۷۵ هزار مترمربع را ضدعفونی کردند.

میرهادی با تاکید بر اینکه شهرداری مناطق دو، سه، چهار و هشت را ضدعفونی کرده‌ است، گفت: به طور کلی ۳۸ دستگاه برای این کار تاکنون اضافه شده و دستگاه‌های جدید هم اضافه شده که مجموع دستگاه‌ها به ۴۲ مورد و با ظرفیت ۱۶۰ هزار لیتر رسیده است.

وی با اذعان به اینکه در این چهار منطقه نزدیک به ۲ میلیون مترمربع ضدعفونی شده است، گفت: یک میلیون مترمربع معابر فرعی به این مجموعه اضافه شد و سعی شد محورهای اصلی با خودروهای بزرگ و مابقی با خودروهای کوچک انجام شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه ۸۰ گروه پیاده نیز ضدعفونی نقاط حساس را به صورت دستی انجام می‌دهند، گفت: مجموعا شهرداری ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار مترمربع را محلول‌پاشی کرده است.

میرهادی با تاکید بر اینکه دو دستگاه نیز از شرکت‌های همکار با ظرفیت ۱۶ هزار لیتر تحویل شهرداری شده است، گفت: جهاد کشاورزی نیز چهار دستگاه را برای این کار اختصاص داده است.

وی اذعان کرد: مجموعا ۷۱ دستگاه ماشین‌آلات با ۳۰۰ نفر در شهر امور مربوط به ضدعفونی را انجام می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مترمربع در شهر ضدعفونی شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بوستان‌های شهری، گفت: ۷۱۵ چشمه سرویس‌های بهداشتی، ۴۵۱ آبخوری، ۲ هزار و ۳۴۶ مترمربع نمازخانه، ۱۳ هزار و۲۲۶ مترمربع زمین بازی، هزار و ۴۱۵ نیمکت، ۲ هزار و ۷۴۵ سطل زباله، ۲۸ هزار و ۳۴۰ نرده ترافیکی، ۳۵ دستگاه خودرو، ۴۶ المان، ۲۸ کیوسک نگهبانی بوستان‌ها در ۲۴ ساعت گذشته ضدعفونی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha