جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حاج ابوالقاسم

عضو خبرگان رهبری با اشاره به فیوضات و عباداتی که برای شب و روز عید مبعث وارد شده از مؤمنین و مؤمنات خواست که از انجام اعمال مخصوص این ایام غافل نشوند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید مبعث اظهار داشت: مبعث تجلی عنایت بی پایان خدای متعال بر بشریت است که در آن، بهترین خلق به عنوان پیامبر خاتم بر مردم مبعوث شد و به این وسیله دین و برنامه الهی برای هدایت بشر کامل گردید.

وی همچنین با اشاره به تقارن ایام نوروز با عید مبعث گفت: امسال با توجه به این که به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اکثر مردم در خانه هستند و دید و بازدید نوروزی به آن صورت وجود ندارد، این روزها و شب ها فرصت خوبی است تا ما از برکات و فیوضات ماه رجب و پس از آن شعبان المعظم نهایت استفاده را ببریم.

این استاد حوزه افزود: به خصوص در خصوص شب و روز عید مبعث، اعمال و دعاهایی در کتاب شریف مفاتیح الجنان وارد شده که عمل به آن ها زمینه ساز برکات مادی و معنوی بسیاری برای مؤمنین و مؤمنات است و ان شاالله به برکت این ایام و انس هر چه بیشتر با قرآن و اهل بیت(ع) از شر ویروس نحس کرونا نیز به زودی خلاصی پیدا کنیم.

وی همچنین از مردم خواست در ایام تعطیلات امسال که ناگزیر از در خانه ماندن هستند، از خواندن روزانه آیاتی از قرآن و نیز قرائت زیارت عاشورا و دعای توسل و ... غافل نشوند که ان‌شاءالله اینها زمینه ساز دفع این گرفتاری از جامعه اسلامی خواهد بود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha