پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جشنواره

حوزه/ مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از برگزاری جشنواره تولیدات فضای مجازی با عنوان «ناخونده مهمون» همزمان با آغاز سال نو برای شهروندان قمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه ابوالقاسم مقیمی از برگزاری جشنواره تولیدات فضای مجازی با عنوان «ناخونده مهمون» همزمان با آغاز سال نو برای شهروندان قمی خبر داد و با اشاره به جزئیات این جشنواره، اظهار کرد: در این جشنواره علاقه‌مندان می‌توانند در دو قالب متن ادبی، داستانک، شعر و همچنین عکس نوشته، تصویرسازی و پوستر آثار خود را ارسال کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با تاکید بر اینکه این جشنواره در موضوعات مختلف و متنوعی برگزار می‌شود، افزود: «طنز و شادی در خانه»، «قدردانی از قهرمانان سلامت»، «نوروز و سال نو در خانه»، «همدلی و کمک بویژه به سالمندان و نیازمندان»، «بازی و مسابقات خانوادگی در تعطیلات»، «همکاری اعضای خانواده در خانه و دوران بحران» و «قم، شهر دوست‌داشتنی» جزو موضوعات پیش‌بینی شده برای این جشنواره است.

مقیمی با اشاره به برگزاری مجازی بسیاری از برنامه‌های این سازمان در ایام نوروز با توجه به شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس @QOMFV در صفحات مجازی ارسال کنند.

وی با اشاره به فعالیت درون خانه و سرگرم شده خانواده‌ها در این برنامه، افزود: از بین آثار رسیده در پایان هر هفته داوری انجام شده و به ۹ نفر از برگزیدگان هر هفته مجموعا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جایزه اهداء می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha