پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 892019
۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
تصاویر / برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ارائه آموزش لازم به اصناف با حضور طلاب و نیروهای جهادی

حوزه / ظهر امروز با حضور جمعی از طلاب و نیروهای بسیجی و به همت ستاد مردمی مقابله با کرونا، آموزش های لازم در زمینه مبارزه با این ویروس منحوس در بین اصناف سطح شهر همدان، توسط کارشناس مرکز بهداشت، ارائه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، ظهر امروز با حضور جمعی از طلاب و نیروهای بسیجی و به همت ستاد مردمی مقابله با کرونا، آموزش های لازم در زمینه مبارزه با این ویروس منحوس در بین اصناف سطح شهر همدان، توسط کارشناس مرکز بهداشت، ارائه شد.

در شروع این برنامه، حجت الاسلام محمد طبرسی، مسئول عملیات آموزش و نظارت بر اصناف، با تبریک سال نو خاطرنشان کرد: جمع حاضر جمعی از طلاب و نیروهای جهادی هستند که با ثبت نام در سامانه مربوطه، امروز دور هم جمع شده‌اند تا با آموزش‌های تخصصی در حوزه اصناف برای مقابله با کرونا آشنا شوند.

وی افزود: پس از گذراندن این دوره، افراد با حضور در سطح شهر به آموزش و نظارت بر اصناف، خصوصا اصنافی که در خط مقدم این بیماری قرار دارند، همانند رستوران‌ها و محل فروش مواد خوراکی، خواهند پرداخت.

حجت الاسلام طبرسی با بیان اینکه این افراد کمک کار وزرات بهداشت هستند، یادآور شد: پس از ارائه آموزش به متصدیان اصناف، اگر عدم رعایت این موارد مشاهده شود، تخلف صورت گرفته، به مراکز بهداشت اطلاع داده می‌شود تا برابر قانون با آنها برخورد لازم صورت گیرد.

سپس خانم دکتر یاحقی، مسئول کارگروه آموزش مرکز بهداشت استان همدان، به تشریح مهم‌ترین مسائل و موضوعات در زمینه ویروس کرونا و ضرورت رعایت اصول بهداشتی توسط اصناف مختلف، اشاره کرد.

در پایان این برنامه نیز یکی از روحانیون حاضر درجلسه به ذکر مصیبت پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha