جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بسته معیشتی

مدیر حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی قم گفت: به همت جهادگران بسیجی استان، ۶۴۰۰ بسته معیشتی قبل از فرارسیدن عید نوروز، میان خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت قمی توزیع شد.

سید علی سیدمیرزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این بسته ها به همت ۱۸۰ گروه جهادی محله محور در سطح استان میان خانواده های نیازمند و محروم توزیع شد که ارزش هر بسته حدود پانصدهزار تومان بوده است.

وی افزود: همچنین بیش از یک هزار جهادگر استان قم که در طرح مقابله با ویروس کرونا شرکت کرده بودند به همت وزارت بهداشت و همکاری بسیج سازندگی، آموزش فشرده یک روزه دیده و پس از دریافت کارت معتبر شروع به ضدعفونی معابر و اماکن مقدسه و نیز عابربانک های سطح شهر و استان نمودند.

وی همچنین ضمن تقدیر از فعالیت جهادی و ایثارگرانه همه بسیجیان اعم از فعالان حوزه ها و نواحی، بسیج اقشار و متخصصین و نیز بسیج طلاب و روحانیون در راستای مقابله با شیوع بیشتر ویروس نحس کرونا گفت: مجموعه بسیج سازندگی و جهادگران بسیجی استان حضور فعالی در کمیته جهادی قرارگاه استانی مقابله کرونا دارند و در عرصه های مختلف مشغول به خدمت رسانی می باشند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 0
    سلام واقعا خستنه باشید ما در منطقه محروم هستیم ولی هیچ کمکی به ما نشد.قم شهرقائم.