پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اسماعیلی

حوزه/ سرهنگ اسماعیلی با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی از مردم خواست تا در صورت اطلاع از احتکار هر نوع اقلام بهداشتی و همچنین فعالیت غیر مجاز افراد در زمینه تهیه و تولید مواد ضدعفونی کننده بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  سرهنگ بهادر اسماعیلی جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و تولید مواد ضد عفونی کننده غیر بهداشتی و احتکار اقلام بهداشتی در یک منزل، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در ادامه مأموران پس از بررسی و صحت موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان، بلافاصله به محل مذکور اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: در بازرسی صورت گرفته ۴۴۳ عدد انواع ماسک ساده و فیلتر دار و ۸۸ لیتر انواع مواد ضدعفونی کننده در قالب ۸۱ عدد بطری کشف شد.

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی از مردم خواست تا در صورت اطلاع از احتکار هر نوع اقلام بهداشتی و همچنین فعالیت غیر مجاز افراد در زمینه تهیه و تولید مواد ضدعفونی کننده بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha