جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر قدیر

حوزه/ پزشکان، پرستاران، کادر بهداشت و درمان و پشتیبانی و اورژانس با همه وجود به میدان آمده اند تا این ویروس منحوس را شکست داده و افتخاری برای کشور به ارمغان آورند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن  پیام تسلیت دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت شهادت دو مدافع سلامت استان قم به این شرح است:

 بسمه تعالی
منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا 
از میان مؤمنان مردانی‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند 
سوره احزاب آیه 23

شهادت دو نفر از مدافعان سلامت استان قم، اندوهی بزرگ بر دل جامعه سلامت گذاشت که این مصیبت را به خانواده داغدار ایشان و همچنین جامعه خدوم سلامت استان قم تسلیت عرض مینمایم.

در این دوران سخت، مردان و زنانی هستند که تا پای جان ایستاده و در راستای خدمات رسانی به مردم با تمام وجود تلاش می کنند، بزرگانی که شب و روز نمی شناسند و بیش از یک ماه است که با ایثارگری از حریم سلامت مردم صیانت می کنند.

پزشکان، پرستاران، کادر بهداشت و درمان و پشتیبانی و اورژانس با همه وجود به میدان آمده اند تا این ویروس منحوس را شکست داده و افتخاری برای کشور به ارمغان آورند.

اینجانب ضمن قدردانی و سپاسگزاری از زحمات جامعه سلامت استان قم، شهادت دو تن از عوامل پشتیبانی بیمارستان کامکار و شهید بهشتی قم آقای حاج احمد سلیم آبادی و خانم طاهره اسماعیلی را تسلیت عرض نموده و برای آنان علو درجات را از خداوند منان خواستارم.

دکتر محمدرضا قدیر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha