جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آبگرفتگی

حوزه/ مدیر مرکز مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری قم گفت: معابر پردیسان، خیابان سیدالشهدا، تونل غدیر، میدان معلم، میدان نواب صفوی و خیابان بافقی را از جمله نقاط اصلی حادثه خیز شهر در این شرایط عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علی اکبر رحیمی با تاکید براینکه طی سال‌های اخیر شهرداری اقدام به ایجاد کانال‌های موقت انتقال آب‌های سطحی در محدوده پردیسان کرده است گفت: از بالادست پردیسان روان‌آب‌ها به سمت کانال اصلی و فرعی منطقه سرازیر شده است؛ شهرداری در این سال‌ها یک کانال فرعی ساخته بود که ظرفیت آن هم در حال تکمیل است و به سمت بوستان غدیر منحرف می‌شود که مجموعه امکانات این بوستان هم در معرض خطر قرار داده است.

مدیر مرکز مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری قم بیان کرد: آب‌گرفتگی تونل غدیر هم با توجه به تکمیل ظرفیت کانال‌ها رخ داده است.

وی با تاکید بر اینکه شهردار و مدیران شهری در صحنه حضور داشته و در حال بازدید از وضعیت شهر هستند افزود: تمام نیروهای شهری نیز در آماده‌باش هستند.

رحیمی با درخواست از شهروندان برای همکاری و صبر در این شرایط گفت: با توجه به اینکه کانال‌های زیرسطحی ظرفیت این حجم بارش را ندارد بالازدگی آب در برخی معابر رخ داده است.

وی معابر پردیسان، خیابان سیدالشهدا، تونل غدیر، میدان معلم، میدان نواب صفوی و خیابان بافقی را ازجمله نقاط اصلی حادثه خیز شهر در این شرایط عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha