جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسعود محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: جهش تولید نقش عمده ای در بی اثر کردن یا کم اثر کردن تحریم های ظالمانه دشمنان خواهد داشت، زیرا در صورت تحقق جهش تولید، تحریم ها خودبخود بی تاثیر می شوند اما برای رسیدن به این مطلوب همانگونه که گفته شاد باید همه پای کار باشیم.

حجت الاسلام مسعود محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: برای عملیاتی کردن «جهش تولید» نیازمند بسیاری از بسترهای موجود در جامعه هستیم.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه همه در هر پست و جایگاهی که هستیم باید در عملی کردن شعار «جهش تولید» حضور عملی داشته باشیم، بیان کرد: رسیدن به این هدف نیازمند انجام و آماده سازی بسیاری از زیرساخت هاست که یکی از مهمترین و اصلی ترین آن شفاف سازی بخش های دولتی و خصوصی در بحث تولید است.

وی تصریح کرد: شفاف سازی بدان معنا که برای مصلحت اندیشی خود، از ارائه آمارهای نادرست پرهیز کنند تا دولت و نظام بتواند بهتر موانع و نیز پتانسیل ها را بشناسد. در این میان بخش خصوصی نباید خود را در رسیدن به این هدف از مجموعه نظام و دولت جدا ببیند، بلکه برای عملی کردن جهش تولید بخش خصوصی می تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

این استاد حوزه با تأکید بر اینکه جهش تولید بسیاری از تحریم ها را بی اثر خواهد کرد، عنوان داشت: جهش تولید نقش عمده ای در بی اثر یا کم اثر کردن تحریم های ظالمانه دشمنان خواهد داشت، اما برای رسیدن به این مطلوب همان گونه که گفته باید همه پای کار باشیم.

وی اظهار کرد: البته کلام مقام معظم رهبری در بحث جهش تولید دارای ابعاد گسترده ای است، ابعاد فرهنگی، اجتماعی و... نیز به نوعی در تقویت جهش تولید مثمرثمر هستند و باید گفت رسیدن به این مهم نیازمند تعامل این حوزه ها با همدیگر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha