جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهدی پهلوانی

حوزه/مدیرکل بهزیستی استان قم بابیان این‌که نباید اجازه بدهیم ویروس کرونا فراگیر شود، گفت: اقدامات پیشگیرانه سازمان بهزیستی در برابر ویروس کرونا در مراکز تحت پوشش این سازمان با جدیت ادامه دارد.

مهدی پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به برنامه‌های بهزیستی استان جهت کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مراکز تحت نظارت اظهار داشت: از همان روزهای اولی که بحث شیوع بیماری کرونا در استان مطرح شد سازمان بهزیستی همکاری خوبی با ستاد ملی مقابله با کرونا داشت و اقدامات مناسبی در این زمینه صورت گرفت.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی نیازمند همدلی و همراهی همه دستگاه‌ها هستیم تا بتوانیم از شیوع این بیماری جلوگیری کرده و درنهایت آن را در کشور ریشه‌کن کنیم.

پهلوانی بابیان این‌که مراکز سالمندان ازجمله مراکز حساس هستند که نیاز به مراقبت بیشتری دارند، ابراز داشت: مقادیر قابل‌توجهی از اقلام بهداشتی و ضدعفونی ارسالی از طرف سازمان بهزیستی کشور ظرف دو روز گذشته بین آسایشگاه‌های قم خصوصاً خانه‌های سالمندان استان توزیع گردید.

مدیرکل بهزیستی استان قم خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه سالمندان و مقیمان این مراکز جزء افراد دارای نیاز بیشتر به مراقبت هستند بهزیستی استان از بدو شیوع بیماری کلیه ملاقات‌های این مراکز را به حالت تعلیق درآورده و معاینه سالمندان و کارکنان به‌صورت روزانه انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha