جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دانشگاه قرآن و حدیث

حوزه/ دانشگاه قرآن و حدیث از میان طلاب متقاضی تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از طریق آزمون اختصاصی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این مرحله از پذیرش به برادران و خواهران طلبه اختصاص دارد که پذیرفته‌شدگان در مقطع کارشناسی ارشد در دو شهر قم و اصفهان و پذیرفته‌شدگان دکتری در قم و تهران مشغول به تحصیل خواهند شد.

برادران و خواهران طلبه که دارای مدرک سطح دو حوزه هستند و پایه سه را به اتمام رسانده و دارای مدرک کارشناسی معتبر باشند می‌توانند برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث اقدام کنند.

علاوه بر این داشتن مدرک سطح سه حوزه برای داوطلبان طلبه و دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه‌های قرآن و حدیث، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دانشگاه شهید مطهری و دانشگاه امام صادق (ع) از شرایط ثبت‌نام در آزمون مقطع دکتری است.

زمان ثبت‌نام در این آزمون ورودی آغاز شده است و علاقه‌مندان تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه امسال فرصت دارند که در این آزمون ثبت‌نام کنند همچنین دفترچه این آزمون بر روی سایت سازمان سنجش در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

در مقطع ارشد تحصیل برای برادران طلبه، در برخی رشته‌های حضوری برای چهار نیمسال کاملاً رایگان است و در همه رشته‌ها اعم از حضوری و مجازی کلیه طلاب در مدت مجاز تحصیل از حداقل ۸۰ درصد تخفیف در شهریه ثابت برخوردار خواهند بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر سایت سازمان سنجش می‌توانند به سامانه اینترنتی دانشگاه قرآن و حدیث به نشانی www.qhu.ac.ir مراجعه کنند.

آزمون ورودی روز جمعه ۹ خردادماه سال جاری در قم، تهران، مشهد و اصفهان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha