چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دستگیری

حوزه/ رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان گفت: ۱۸ نفر در استان در زمینه تخلفات مرتبط با ویروس کرونا در بخش احتکار اقلام بهداشتی و اخبار جعلی در فضای مجازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان سمنان، سرهنگ سید موسی حسینی گفت: از مجموع ۱۸ نفر دستگیر شده در ارتباط با ویروس کرونا در استان سمنان، ۱۵ نفر در زمینه احتکار اقلام بهداشتی و سه نفر در زمینه تخلفات سایبری و انتشار خبرهای جعلی درباره ویروس کرونا دستگیر شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان سمنان بیش از ۲۵۶ هزار و ۷۰۰ عدد انوع اقلام بهداشتی شامل ماسک و دستکش با هوشیاری پلیس در استان کشف شد.

وی افزود: از مجموع ۲۵۶ هزار و ۷۸۷ اقلام بهداشتی کشف شده در استان سمنان ۴۸ هزار و ۷۴۷ هزار عدد ماسک و ۲۰۸ هزار و ۴۰ عدد ماسک است.

سرهنگی حسینی خاطرنشان کرد: ۶۶۰ لیتر الکل خالص و ۱۳ هزار و ۲۹۷ لیتر محلول ضدعفونی نیز در استان سمنان با هوشیاری پلیس کشف شد.

وی گفت: ۹۹۳ هزار و ۹۹۰ عدد اقلام بهداشتی مختلف مانند پد الکلی و ژل ضدعفونی کننده دست با همت و تلاش ماموران نیروی انتظامی در استان کشف شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان افزود: نیروی انتظامی با اخلال گران در حوزه سلامت در این برهه حساس که جامعه درگیر ویروس کرونا است با جدیت و قاطعیت برخورد می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha