شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بهجت پور

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در پیامی ارتحال حجت الاسلام و المسلمین منتظری امام جمعه سابق شهر قنوات را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران درپی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین منتظری به این شرح است:

یبسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال عالم مجاهد و خدوم آیت الله حاج شیخ احمد منتظری قمی طاب ثراه مایه تاثر و اندوه شد، این عالم مجاهد در طول دوران عمر بابرکت خود منشأ خدمات فاخر و برکات متعدد در انقلاب و حوزه علمیه بودند.

ایشان از همگامان انقلاب اسلامی و امام راحل و و موسس مدرسه علمیه حضرت بقیه الله درقنوات بود و آثار نیکی از خود به یادگار نهاد ، زهد و تقوا ، حسن معاشرت ، تحسن به اخلاق اسلامی ، ولایتمداری و مردم داری و ارادت به اهل بیت علیهم السلام از خصائص بارز آن فقید سعید بود که تماما باقیات الصالحاتی ماندگار از ایشان خواهد ماند .

اینجانب این ضایعه را به محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ، مقام معظم رهبری مدظله العالی ،مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و حوزه علمیه همچنین به خانواده و آقازادگان محترم و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفته ، حشر با اولیای الهی و علو درجات ایشان را از خداوند متعال خواستارم.

عبد الکریم بهجت پور
مدیر حوزه های علمیه خواهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha