جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام آذرپندار

حوزه / امام جمعه شهر چهاربرج آذربایجان‌غربی که از روز اول شیوع ویروس کرونا همراه با مردم و جوانان در ضدعفونی معابر و محلات شهر فعالیت می‌کرد، به دلیل ابتلا به این ویروس در بیمارستان عباسی میاندوآب بستری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام جعفر آذرپندار، امام جمعه چهاربرج آذبایجان‌غربی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان عباسی شهرستان میاندوآب بستری شد.

وی که از روز اول شیوع ویروس کرونا همراه با جوانان در ضدعفونی معابر و محلات حاضر و فعال بود این روزهای در بیمارستان بستری است.

حجت الاسلام آذرپندار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از رو به بهبود بودن حال عمومی خود خبر داد و از عموم مردم شریف چهاربرج و منطقه به جهت دعاهای خیر و پیگیری های مکرر آنان تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: از اقشار مختلف شریف و عزیز شهر چهاربرج و نیز عزیزان پر مهر و محبت منطقه که با تماس‌ها و پیگیری‌ها و با دعاهای خیرشان این حقیر را شرمنده محبت و مهربانی خود نموده‌اند، با کمال تواضع تشکر و قدردانی می‌نمایم و به امید این که با کسب توفیق دوباره خدمتگزاری بتوانم گوشه ای از مهر و محبت آنان را جبران نمایم.

جمعی از طلاب و روحانیون شهر چهار برج با انتشار مطلبی از عموم مردم درخواست کردند برای حجت الاسلام آذرپندار دعا کنند.

بسم الله الرحمن الرحیم

« وَ إِذا مَرِضْتُ فَهُوَ یَشْفِینِ »

با توجه به سرایت و گسترش ویروس منحوس کرونا در کشور، بار دیگر گروه های جهادی و جوانان بسیجی و انقلابی با فداکاری و ایثارگری و بصورت خودجوش و با پیشگامی و پرچمداری امام جمعه محترم شهر چهاربرج حجت الاسلام آذرپندار( زید عزه) در جهت پیشگیری، تهیه ملزومات و اقلام بهداشتی در بین فقرا، گندزدایی خیابان‌ها و معابر، تشویق و ترغیب اصناف و بازاریان و آحاد مردم به رعایت مسائل بهداشتی و پرهیز از اجتماعات، تلاش‌های پرثمر و شایان توجهی انجام گرفت.

در این میان با پیگیری‌ها و حضور امام جمعه محترم در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، متأسفانه ایشان هم به این ویروس مبتلا شدند.

ضمن تقدیر و تشکر از تلاشگران عرصه سلامت و گروه‌های جهادی، و طلب عافیت و شفای عاجل و کامل برای تمامی بیماران عزیز، خصوصا امام جمعه محترم شهر چهاربرج، از تمام مردم شریف و نجیب منطقه عاجزانه خواهشمندیم به توصیه های پزشکی توجه فرموده و شعار در خانه بمانیم را برای قطع زنجیره این بیماری عملیاتی کنیم.

امیدواریم با عنایات الهی و ادعیه زاکیه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و دعای پاکان و مقربان و با فداکاری و ایثار و جهاد گسترده همگان بویژه پرستاران و پزشکان و کادر بیمارستان ها و مسئولان محترم و با همراهی بسیجیان و جوانان جهادی و انقلابی ملت بزرگ ایران بر موج کرونا و همه مشکلات فائق آید و قله های بلند پیروزی را فتح نماید.

باذن الله و عونه و منّه.

جمعی از طلاب و فضلای شهر چهاربرج مقیم قم

فیلم زیر بخشی از فعالیت های امام جمعه شهرستان چهاربرج است
 


 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha