پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بازدید

حوزه/ مدیرکل اوقاف استان قم با حضور در آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) از روند تهیه و توزیع بسته‌های حمایت معیشتی از نیازمندان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با حضور در آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع)، از روند تهیه، بسته‌بندی و توزیع کمک‌های معیشتی از نیازمندان بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید علاوه بر زیارت مضجع شریف امامزاده موسی مبرقع(ع) و چهل اختران، در گفت‌وگو با مدیران و دست اندرکاران مرکز افق این بقعه متبرکه و دیگر بخش‌های اوقاف، از نزدیک روند بسته‌بندی و تهیه کمک‌های معیشتی را مورد ارزیابی قرار داد.

گفتنی است: از محل درآمد موقوفات و خیرات، ۱۵۰۰ بسته حمایتی شامل برنج ایرانی، حبوبات، ماکارونی، اقلام فرهنگی و مواد ضد عفونی‌کننده در قالب بسته‌های حمایتی تهیه شده و کار توزیع آنها آغاز شده است.

خاطر نشان می شود: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح ۵ میلیارد ریال بوده و قرار است بسته‌ها تا هشتم فروردین ماه به طور کامل در اختیار نیازمندان قرار بگیرند و خانواده‌هایی که این بسته‌ها را دریافت می‌کنند زیر پوشش مراکز افق امامزادگان مختلف استان قرار داشته و طی مراحل قبلی شناسایی شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha