جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حمید بهرام پور

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: از طلاب درخواست داریم در این شرایط خاص ملی هرگز ارتباط خود را با اساتید حوزوی و نیز دروس قطع نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حمید بهرام پور صبح امروز در نشستی با مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار اظهار داشت: بیماری کرونا تاثیرات بسیاری بر دانشگاه ها، حوزه های علمیه، مدارس و دیگر مراکز آموزشی گذاشته است و باید بتوانیم این نقصان را با انجام کارهای علمی و زیرساختی جبران کنیم.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: از سوی دیگر تداوم این تعطیلی ها می تواند به معنای واقعی به ساختار آموزشی مدارس علمیه ضربه وارد کند، بنابراین باید به فکر راه چاره ای در این زمینه باشیم.

حجت الاسلام بهرام پور با اشاره به اینکه باید از قبل بسترهای آموزش های نوین در ساختار آموزشی کشور را تعریف می کردیم، عنوان داشت: اگر مسئولان امر در سالهای قبل به چنین شرایطی فکر می کردند و بسترهای لازم آموزش در فضای مجازی را مهیا می کردند بی شک هیچ وقت مشکلی در زمینه آموزش از راه دور نداشتیم.

این استاد حوزوی ادامه داد: همه امیدواریم که شیوع بیماری کرونا در کشور فروکش کند و شاهد بازگشایی هر چه زودتر مدارس علمیه باشیم، زیرا این همه وقفه در بحث آموزش ما را در آینده دچار مشکل خواهد کرد.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: از طلاب درخواست داریم در این شرایط خاص ملی هرگز ارتباط خود را با اساتید حوزوی و نیز دروس خود قطع نکنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha