پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک و پاکسازی محیطی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان، سید صادق حسینی با اعلام عملیات دفاع بیولوژیک و پاکسازی محیطی شهدای مدافع سلامت که همزمان با چند استان کشور در کردستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در ادامه اقدامات یک ماه گذشته سپاه بیت المقدس در خصوص مبارزه با ویروس کرونا، این رزمایش از فردا در استان آغاز به کار خواهد کرد.

وی عنوان کرد: در یک ماه گذشته اقدامات خوبی در جهت پاکسازی معابر و خیابان‌ها توسط تجهیزات جنگ نوین سپاه بیت المقدس کردستان انجام شده که مثمر ثمر بوده است.

حسینی ادامه داد: در این رزمایش به وسیله یگان‌های تابعه سپاه، ارتش و نواحی با همه امکانات در ادامه استمرار اقدامات گذشته کار ضدعفونی معابر و خیابانها، تست غربالگری، توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع رایگان ماسک و ... انجام خواهد شد.

وی با اشاره به سازماندهی ۱۳ هزار و ۳۷۸ نفر از بسیج مردمی استان برای مقابله با کرونا افزود: با احتساب نیروهای دیگر در قالب گروه‌های مختلف در مجموع بیش از ۱۶ هزار نفر برای کمک به خروج استان از کرونا بسیج شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از پیش‌بینی ایجاد ۶ نقاهتگاه در سطح استان خبر داد و گفت: یکی از این نقاهتگاه‌ها هم اکنون در سنندج فعال است و دومی هم به زودی آماده فعالیت خواهد شد.

سردار حسینی اظهار کرد: در شهرستان‌های سقز، بانه مریوان و سروآباد هم اردوگاه‌های راهیان نور به نقاهتگاه بیماران کرونایی تبدیل می‌شود تا در صورت لزوم در اختیار بهداشت و درمان استان قرار بگیرد.

وی گفت: سپاه بیت‌المقدس در راستای کمک به بخش بهداشت و درمان و مقابله با بیماری کرونا ۵۱۹ تخت در سطح استان را مهیا کرده‌است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha