جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسن دهقان نژاد

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین گفت: در این روزهای سخت و حساس، ائمه جمعه استان قزوین وارد میدان مبارزه با کرونا شده و اقدامات خوبی در زمینه توزیع بسته های بهداشتی، راه اندازی واحد های تولید ماسک و ضد عفونی معابر و ... داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسن دهقان نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای نهادهای حوزوی قزوین گفت: در مبارزه با این ویروس منحوس، اقشار مختلف مردم با همبستگی به میدان آمده اند و این همبستگی جای تقدیر دارد.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین با اشاره به برکات تشکیل قرارگاه جهادی حوزه علمیه استان، بیان کرد: فعالیت های این قرارگاه در مبارزه با بیماری کرونا در این روزها مؤثر، مشهود و قابل تقدیر است.

حجت الاسلام دهقان نژاد اظهارکرد: با همه برنامه هایی که امروز در فضای مجازی علیه باورهای اسلامی و دینی  مردم وجود دارد، ولی تلاش طلاب در قالب گروه های جهادی سبب بی توجهی مردم به تلاش های دشمنان در فضای مجازی شده است.

وی ادامه داد: در این روزهای سخت و حساس، ائمه جمعه استان قزوین وارد میدان مبارزه با کرونا شده و اقدامات خوبی در زمینه توزیع بسته های بهداشتی، راه اندازی واحد های تولید ماسک و ضد عفونی معابر و ... داشته اند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین خاطرنشان کرد: آنچه در این شرایط سخت آرامش مردم را دو چندان می کند این است که می بینند ائمه جمعه، طلاب و روحانیون پا به پای مردم در برنامه ریزی ها و فعالیت های میدانی در حال خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha