شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمد بیگی

حوزه/ منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: طلاب و روحانیون قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین به موقع وارد میدان مبارزه با کرونا شده اند که جای قدردانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم دکتر فاطمه محمدبیگی در جمع طلاب و روحانیون قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین، در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: بخش بهداشت و درمان کشور با روزهای سختی مواجه است، اما با توجه به رسالت این بخش در شرایط سخت نیز متناسب با نیازهای بیماران  پاسخگوی نیاز آنها بوده است.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش شده در بیمارستان ها امکانات به نحوی فراهم شود که پاسخگوی نیاز بیماران باشد، اما مسافرت های غیرضروری شهروندان وضعیت را در برخی از استان ها برای کادر درمانی سخت کرده است، ولی با این وجود پرستاران و پزشکان با تلاش های شبانه روزی خود همچنان در خط مقدم  سلامت آماده خدمت رسانی به مردم عزیز هستند.

محمدبیگی ضمن قدردانی از فعالیت های قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین، بیان کرد: در مبارزه با کرونا قرارگاه جهادی حوزه علمیه قزوین به موقع وارد میدان شد و طلاب و روحانیون این قرارگاه فعالیت های خوبی در زمینه سلامت و مبارزه با کرونا داشته اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha