سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تولید روزانه ماسک و دستکش توسط طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب شهرستان ایذه

حوزه/ طلاب خواهر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان ایذه، با راه‌اندازی دو کارگاه دوخت ماسک و دستکش یک‌بارمصرف در مجموعه به صورت روزانه بیش از یک هزار و ۸۰۰ ماسک و دستکش تولید و توزیع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با شروع بیماری کرونا ویروس و مشکل کمبود ماسک و دستکش در شهرستان ایذه، مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س)، هم‌زمان طلاب خود را در ۳ کارگاه مستقر نمود.

بر این اساس، ۲ کارگاه مخصوص دوخت ماسک و ۱ کارگاه مخصوص ساخت دستکش یک‌بارمصرف که به‌طورکلی چه مستقیم و چه غیرمستقیم ۴۴ نفر از طلاب، دانش‌آموختگان، اساتید و کادر مدرسه مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

همچنین این فعالیت‌ها از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۹۸ با تشکیل اولین کارگاه دوخت ماسک شروع شد که در مجموع روزانه بیش از ۱۰۰۰ ماسک و بیش از ۸۰۰ دستکش تولید شده و در مراکز بیمارستانی، مراکز درمانی، نیروهای انتظامی، نانوایی‌ها، فروشگاه‌ها و... توزیع می‌شود.

بنا بر این گزارش، از جمله اقدامات دیگر این مدرسه می توان به توزیع الکل طبی، مواد ضدعفونی کننده و مایع ضدعفونی کننده دست به‌صورت رایگان، میان اقشار کم درآمد و همچنین توزیع بیش از ۵۰ دست لباس ویژه دانش آموزان مناطق محروم اشاره کرد.

لازم به ذکر است، توزیع بیش از ۱۰۰ بسته مواد غذایی شامل «گوشت قرمز»، «مرغ»، «برنج»، «ماکارونی»، «رب گوجه»، «روغن» و... میان خانواده‌های نیازمند از دیگر اقدامات و فعالیت‌های طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان ایذه است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha