جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تولید بیش از ۸هزار ماسک توسط آستان مقدس عسکری

حوزه/ با هماهنگی بخش برنامه ریزی با بخش امور خدام و با نظارت بخش سلامت حرفه ای آستان مقدس عسکری، بیش از هشت هزار ماسک طبی در روز های گذشته تولید شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، با توجه به توصیه تولیت آستان مقدس عسکری، ستاد بحران آستان برای جلوگیری از کاهش شیوع ویروس کرونا که اپیدمی جهانی شده، اقدام به تولید و توزیع ماسک های طبی میان خادمان آستان و نیروهای امنیتی و حشد الشعبی کرده است.

با هماهنگی بخش برنامه ریزی با بخش امور خادمان و با نظارت بخش سلامت شغلی آستان مقدس عسکری، بیش از هشت هزار ماسک طبی در روزهای گذشته تولید شد.

ارشد الغزالی مسئول بخش سلامت شغلی آستان عسکری گفت: کار تولید در یک کارگاه ویژه و با حضور کادر مرد و زن متخصص انجام گرفت و مواد اولیه برای تولید صد هزار ماسک طبی در این کارگاه خیاطی فراهم شد.

وی افزود: میانگین تولید روزانه به حدود هزار ماسک طبی در روز می سد که میان خادمان آستان مقدس عسکری، نیرو های امنیتی و حشد الشعبی و بیمارستان محمد الماجد در شهر سامرا توزیع می شود.

الغزالی اشاره کرد: این کارگاه به کار خود ادامه می دهد و امیدواریم که کار تولید به بیش از هزار و پانصد ماسک در روز برسد تا بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط ستاد بحران توزیع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha