شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 21, 2024
محمد حسین کاظمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با اشاره به تولید روزانه ۶۰ هزار ماسک با قیمت تولید در یزد، گفت: اوقاف یزد برای حل مشکل کمبود ماسک وارد عمل شد.

محمد حسین کاظمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، از راه اندازی کارگاه های تولید ماسک بهداشتی در یزد خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و همچنین کمبود ماسک بهداشتی در یزد، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد تصمیم به راه اندازی کارگاه های تولید ماسک بهداشتی با همکاری آستان قدس رضوی در یزد و موکب الرضا کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با اشاره به اینکه در کارگاه ها روزانه ۶۰ هزار ماسک تولید می شود، خاطرنشان کرد: ۳۰۰ نفر در ۴۰ کارگاه خانگی و ۵ کارگاه تجمعی مشغول به فعالیت هستند تا هر روز بتوانیم به این میزانی که بیان شد ماسک تولید شود.

وی با تأکید بر ضدعفونی و استرلیزه شدن ماسک های تولیدی، اضافه کرد: ماسک هایی که در این کارگاه ها تولید می شود به هیچ عنوان مستقیم وارد بازار نمی شود بلکه پس از تولید به صورت بسته بندی های مشخص به علوم پزشکی یزد تحویل و پس از انجام مراحل مورد نیاز برای ضدعفونی و استرلیزه کردن به بخش های در اولویت تحویل داده می شود.

کاظمی با اشاره به قیمت ماسک های تولیدی توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد، گفت: هزینه هایی که قرار است از مردم گرفته شود فقط هزینه تولید این ماسک ها است و اصلا به فکر درآمدزایی در این زمان حساس نیستیم و تنها می خواهیم با دریافت این هزینه دوباره تولید ماسک را ادامه دهیم تا مشکل مردم برطرف و این بیماری از استان رخت بربندد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha