جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارگاه تولید ماسک و البسه بیمارستانی در مدرسه علمیه کوثر خرمشهر

حوزه/ تهیه البسه یکبارمصرف بیمارستانی، تولید روزانه بیش از سیصد ماسک طبی و توزیع ده‌ها بسته معیشتی، تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های بانوان طلبه مدرسه علمیه کوثر خرمشهر در راستای مبارزه با ویروس کرونا است.

خانم فرهنگ کیا، مدیر مدرسه علمیه کوثر خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به فعالیت‌های طلاب جهادی این مدرسه در راستای مبارزه با ویروس کرونا، اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از ۱۰ روز است که بانوان طلبه این مدرسه، جهت آرامش بخشی و رد شبهات و پاسخ به شایعات در فضای مجازی، مشغول به فعالیت هستند.

وی از راه‌اندازی کارگاه دوخت ماسک‌های طبی در این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: قبل از تشکیل کارگاه، تعدادی از طلاب به‌صورت جهادی و آتش به اختیار در دیگر کارگاه‌ها اقدام به دوخت ماسک می‌کردند که پس از جمع‌آوری مبالغی از طلاب و خیرین، خودمان اقدام به راه‌اندازی یک کارگاه دوخت ماسک کردیم.

خانم فرهنگ کیا با بیان اینکه به‌طور متوسط ۱۲ نفر در کارگاه مدرسه علمیه کوثر مشغول به کار هستند، اضافه کرد: به‌طور میانگین، روزانه سیصد عدد ماسک در کارگاه تولید می‌شود که در مجموع تاکنون بیش از ۳ هزار ماسک تولید و در مناطق محروم توزیع شده است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون علاوه بر دوخت ماسک، لباس‌های یکبارمصرف بیمارستانی برای مصارف کادر درمانی و پرستاران بیمارستان نیز تولید می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه کوثر خرمشهر در پایان از توزیع ده‌ها بسته معیشتی برای خانواده‌های کم درآمد خبر داد و گفت: این بسته‌های غذایی شامل برنج، رب گوجه‌فرنگی، ماکارونی، نخود یا عدس، روغن و گوشت منجمد است که مختص خانواده‌های کم درآمد خریداری و توزیع شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha