شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معصومه نصیری

حوزه/ قائم مقام انجمن سواد رسانه ای ایران، چند کتاب و فیلم را به عنوان پیشنهادهای خود برای مطالعه و تماشا در شب ها و روزهای نوروز کرونایی نام بُرد.

دکتر معصومه نصیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: اولین کتاب پیشنهادی ام، کتاب معروف " انسان ۲۵۰ساله" است که حاوی بیانات و برخی نوشته های مقام معظم رهبری درباره سیره امامان معصوم است که بسیار جذاب و حاوی نکات فراوانی برای مسلمانان و شیعیان و همه حق طلبان عالم است.

وی افزود:"دنیای سوفی" رمان جذابی است درباره تاریخ فلسفه که یوستین گردر آن را نوشته و حسن کامشاد ترجمه اش کرده است.

مدرس و پژوهشگر سواد رسانه ای همچنین گفت: عنوان کتاب پیشنهادی دیگرم، "فرنگیس" روایت دلیری‌های خانم فرنگیس حیدرپور، شیرزن خطه‌ گیلان‌غرب، به قلم خانم مهناز فتاحی است که حقیقتاً از جمله روایت‌های خواندنی مقاومت زنان ایرانی در برابر مهاجمان بعثی در دوران دفاع مقدس می باشد که مقام معظم رهبری نیز بر این اثر خواندنی تقریظی نوشته اند.

وی بیان داشت:، رمان "روی ماه خداوند را ببوس" نوشته مصطفی مستور نیز از جمله آثار جذاب ادبیات داستانی است، ضمن آن که عنوان کتاب پیشنهادی دیگر، "سواد رسانه ای و خانواده" نوشته خودم است که نشر پشتیبان آن را منتشر کرده و با توجه به اهمیت و ضرورت توجه خانواده به مقوله سواد رسانه ای، مطالعه آن را به عزیزان مخاطب توصیه می کنم.

عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای ایران همچنین در بخش معرفی فیلم ها نیز به اسم سه فیلم "تختی" به کارگردانی بهرام توکلی، "مهمان مامان" به کارگردانی داریوش مهرجویی و نیز فیلم سینمایی "اسنودن" به کارگردانی الیور استون اشاره کرد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha