جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ حسن تدبیر و برنامه ریزی و ساماندهی و آینده بینی در قرارگاه مردمی و جلوه های جهادوایثار و فداکاری و عشق به خدمت در خیل عظیم نیروهای مردمی و بسیجی و فرهنگی و اجتماعی و بازاریان و خیرین و مردان و زنان فداکار و طلاب ودانشجویان و دانش آموزان عزیز و جوانان پرشور ایرانی و غیر ایرانی و حضور در میدان های عمل و همه عرصه های پیشگیری و مبارزه با کرونا و هماهنگی و همکاری با مسئولان محترم استان مایه تحسین و ستایش بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه امروز با حضور در قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت برای مقابله با کرونا، طی یادداشتی از کوشش‌های انجام گرفته تقدیر کرد. متن یادداشت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امروز همزمان با میلاد قهرمان کربلا و روز پاسدار توفیق یافتم تا در قرارگاه مردمی قم در زمینه پیشگیری و مبارزه با کرونا حضور یابم و محضر دوستان عرض ادب و احترام نمایم.
ماه شریف شعبان و درخشش انوار الهی در آن به‌ویژه میلاد سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار را به همه دوستان و عزیزان قرارگاه و نیروهای مردمی و پرستاران گرامی و پزشکان ارجمند و کادر بیمارستان‌ها تبریک می‌گویم.
حقیقتا باید این جوشش مردمی را، که بر آمده از عشق و ایمان مردم شریف و جوانان عزیز و ریشه دار در گفتمان انقلاب اسلامی است، ستود وارج نهاد؛ حسن تدبیر و برنامه‌ریزی و ساماندهی و آینده‌بینی در قرارگاه مردمی و جلوه‌های جهاد و ایثار و فداکاری و عشق به خدمت در خیل عظیم نیروهای مردمی و بسیجی و فرهنگی و اجتماعی و بازاریان و خیرین و مردان و زنان فداکار و طلاب و دانشجویان و دانش‌آموزان عزیز و جوانان پرشور ایرانی و غیر ایرانی وحضور در میدان های عمل و همه عرصه های پیشگیری و مبارزه با کرونا و هماهنگی و همکاری با مسئولان محترم استان  مایه تحسین و ستایش بود.
صمیمانه از تلاش و مجاهدت های ارزنده همه دوستان و عزیزان در این مبارزه مقدس و آمادگی حضور در میدان عمل و عرصه پدافند غیر عامل و از تدبیرشورای قرارگاه و مسئول ارجمند آن تقدیر و تشکر می کنم و توفیقات روزافزون همه مجاهدان راه سلامت را در غلبه بر کرونا و همه چالش ها از خداوند متعال خواهانم و امیدوارم مسئولان محترم و نیروهای قرارگاه با برنامه‌ای جامع و راهبردی به همه ابعاد این بلای طبیعی و عواقب آن بیاندیشند و برای حل مشکلات برنامه‌ریزی و اقدام نمایند و همه مردم و نخبگان و متمکنان به این حرکت یاری رسانند.
خدارا شاکریم که این همت و حمیت و احساس مسئولیت و حضور مردمی درسراسر کشور نیز مشهود است و برای همه آنان آرزوی سلامت و موفقیت روزافزون دارم.
دعاگوی یکایک بزرگواران هستم.
علیرضا اعرافی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha