جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اعرافی

حوزه/ ایثارگران و جانبازان ما امروز الگویی هستند برای همه جهادگران در همه عرصه ها در ایران و جهان و بویژه جهادگران سلامت در پیشگیری و مبارزه با کرونا و پیامدهای آن از این الگوها سرمشق گرفته اند و همان راه را خواهند پیمود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تبریک آیت الله اعرافی به مناسبت میلاد خجسته سردار و جانباز بزرگ عاشورا حضرت اباالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
میلاد خجسته سردار و جانباز بزرگ عاشورا حضرت اباالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز را به همگان بویژه جانبازان عزیز و سرافراز  و بخصوص به جانبازان روحانی وحوزوی در دفاع مقدس و دفاع از حرم و محور مقاومت تبریک عرض می کنم. 
جانبازان شجاع و دلیر و مقاوم بودند که در کنار شهدا و آزادگان و ایثارگران در دفاع مقدس  با فداکاری واز جان گذشتگی خود از میهن اسلامی صیانت و انقلاب اسلامی را به اوج رساندند و پنجره های پیروزی و صدور گفتمان انقلاب اسلامی را گشودند .
جانبازان سروقامت و سرافراز ملت بزرگ ایران بودند که بی باکانه در جنگی نابرابر و کارزاری کم مانند تا مرزهای شهادت پیش تاختند و برای اولین بار دردوقرن اخیر تاریخ ایران مرزهای کشور را نگهبانی کردند. 
جانبازان و آزادگان و ایثارگران و شهیدان گرانقدر ملت از همه طبقات و اصناف و گروه های مردمی و بسیجی و نیروهای نظامی و امنیتی و انتظامی و سپاه و ارتش و روحانیت بودند که خاطرات مجاهدت های صدر اسلام را احیاء و حماسه های عاشورای حسینی ع را زنده ساختند .
با مقاومت بی نظیر ملت شریف ایران و فداکاری ایثارگران ارجمند و ده ها هزار جانباز عزیز الگویی نو از استقلال و عزت و مقاومت در جهان پایه ریزی شد و مظلومان عالم و امت اسلام از آن درس آموختند و بدین محور مقاومت در جهان و منطقه شکل گرفت .
همواره بیاد داشته باشیم که بخشی از جانبازان عزیز ما با سلاح های ممنوع  کشتار جمعی و شیمایی وبا حمایت قدرت های استکباری و دروغگو و زورگو ومدعی حقوق بشر به عوارض طاقت فرسایی مبتلا شدند که رنج و پیامدهای آن برای این عزیزان همچنان باقی و ننگ ابدی آن بر پیشانی ستم پیشگان تا ابد نقش بسته است و روزی باید درپیشگاه بشریت محاکمه شوند.
ایثارگران و جانبازان ما امروز الگویی هستند برای همه جهادگران در همه عرصه ها در ایران و جهان و بویژه جهادگران سلامت در پیشگیری و مبارزه با کرونا و پیامدهای آن از این الگوها سرمشق گرفته اند و همان راه را خواهند پیمود.
ودراین میان نباید از آلام و رنج های بی پایان همسران و خانواده‌های جانبازان و ایثارگران در طول سال های طولانی غفلت ورزید و همه باید دربرابر فداکاری و خدمات خالصانه آنان سر تعظیم فرو آوریم وتقدیر و تشکر نماییم.
 قدردانی و حمایت همه جانبه از جانبازان  و خانواده‌های ارجمند و فرزندان آنان وظیفه همه ملت و مسئولان است و امید است استمرار و ارتقا یابد.
درپایان مجددا این روز را به همه جانبازان گران قدر و ایثارگران بویژه جانبازان روحانی و خانواده‌های ارجمند آنان تبریک می گویم و برای همه جانبازانی که به لقای الهی پیوسته اند از خداوند منان طلب علودرجات ونیل به ثواب شهدای کربلادارم.  

علی رضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha