سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جوامع اسلامی پنسیلوانیا برای مقابله با کرونا بسیج شدند

حوزه/ جوانان جامعه اسلامی ایالت پنسیلوانیای آمریکا، مواد غذایی و لوازم مورد نیاز را به درب منازل افراد آسیب پذیر و سالمند تحویل داده و جلسات مشاوره چگونگی مبارزه با شیوع جهانی ویروس کرونا برگزار می کنند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از pennlive، جوامع اسلامی در ایالت پنسیلوانیای آمریکا برای ارائه خدمات تحویل غذا و مشاوره به ساکنان منطقه ای برای مبارزه با شیوع جهانی ویروس کرونا به نیروهای بهداشت خدمات درمانی پیوسته اند.

پس از اینکه ایده کمک رسانی به افراد آسیب پذیر و سالمندان توسط اعضای جماعت اسلامی مطرح گردید،  این نهادها اقدام به راه اندازی جلسات مشاوره و برپایی بانک های غذایی کردند.

 اعضای جوان همچنین برای کسانی که مریض یا مسن هستند ، غذا ، داروها و سایر مایعات را  تحویل می دهند تا خطر ابتلای آنان را به ویروس کرونا به حداقل برسانند.

سامیا ملک از اعضای اسلامی پنسیلوانیا می گوید که  خدمات مشاوره به زبان های عربی ، اردو و انگلیسی در دسترس است.

وی گفت: ما مسلمانان بخشی جدایی ناپذیر و دلسوز جامعه در اینجا هستیم. ما باید دلسوز و مراقب یکدیگر باشیم و صرف نظر از قومیت، رنگ پوست، دین و ایمان و زبان و مرزها از همدیگر حمایت کنیم.

مالگ افزود: ما باید در این زمانه قوی باشیم. این همان چیزی است که ایمان به ما می آموزد، و همه ادیان به آن پرداخته اند.

بانک مواد غذایی مرکز اسلامی پنسیلوانیا هر یکشنبه از ساعت ۱۲ الی ۲۲:۰۰ باز است.  این مکان علاوه بر موارد اصلی که معمولاً در چنین برنامه هایی وجود دارد ، کنسروهای فاسدنشدنی را نیز اضافه کردها ست. انجمن پزشکان پاکستانی تبار آمریکای شمالی نیز از صبح تا ظهر سومین یکشنبه هر ماه به کمک رسانی می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha