جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 893462
۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
سرمست

حوزه/ چهل و یک سال پیش در چنین روز مبارکی، ایرانیان از هر قوم، نژاد و دین و مذهبی و یکدل و متحد، در همه پرسی کم نظیر و تاریخی حاضر شدند و با رأی و انتخاب قاطع و سرنوشت ساز خود، نظامی را برگزیدند که اکنون با گذشت سال ها و به مدد الهی، همچنان مایه مباهات و افتخار مردم و الهام بخش آزادی خواهان جهان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام استاندار قم به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین" به این شرح است:

بسمه تعالی

یوم الله ۱۲ فروردین، بهار انقلاب اسلامی و یادآور حماسه پرشکوه حضور و تجلی مشارکت ملت بزرگ ایران برای مشروعیت بخشیدن به حاکمیت نظام اسلامی است. چهل و یک سال پیش در چنین روز مبارکی، ایرانیان از هر قوم، نژاد و دین و مذهبی و یکدل و متحد، در همه پرسی کم نظیر و تاریخی حاضر شدند و با رأی و انتخاب قاطع و سرنوشت ساز خود، نظامی را برگزیدند که اکنون با گذشت سال ها و به مدد الهی، همچنان مایه مباهات و افتخار مردم و الهام بخش آزادی خواهان جهان است.

ضمن تبریک این عید بزرگ به همه هموطنان عزیز و مردم شریف استان قم و با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و ارج نهادن به رشادت ها و جانفشانی شهداء و ایثارگران انقلاب اسلامی، امیدوارم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر تحقق اهداف عالی خود و رسیدن به قله های رفیع استقلال،آزادی و عزت و سربلندی، توانمندتر از گذشته گام بردارد.


بهرام سرمست
استاندار قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha