پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کرونا

حوزه/ مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: از راه اندازی پویش مردمی با عنوان" مدیریت پسماند در روزهای کرونایی" به منظور آموزش به شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به ضرورت آموزش به شهروندان در روزهای مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: هرچه آگاهی و اطلاعات شهروندان در زمینه مقابله با موارد مرتبط با بیماری بیشتر باشد بهتر می توانند نسبت به مقابله با آن اقدام نمایند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم ادامه داد: نکات بهداشتی و ضرورت ها و بایدها و نبایدهای بسیاری در خصوص این بیماری از طریق دستگاه های مختلف مطرح و منتشر شده است که به نوبه خود تاثیرگذار است.
میرابراهیمی همچنین هدف از راه اندازی پویش را افزایش آگاهی و اطلاعات شهروندان نسبت به مدیربت پسماندهای کرونایی عنوان کرد و یادآور شد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با راه اندازی پویش مدیریت پسماند در روزهای کرونایی اقدام کرده است تا شهروندان را نسبت به نحوه مدیریت پسماندهای خود در منزل آگاه نماید.
وی با اشاره به ضرورت رعایت بهداشت و نظافت در این ایام تصریح کرد: دستکش و ماسک هایی که توسط شهروندان استفاده می شود نباید در کوچه و خیابان رها شود و باید با مدیریتی درست در کیسه ای مقاوم و مجزا از دیگر پسماندها قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha