پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی

حوزه/ قائم‌مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) بابیان این‌که مردم با تمام توان از جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند، گفت: ملت ایران در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی عمق وفاداری خودشان به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان دادند.

آیت‌الله محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به اهمیت روز ۱۲ فروردین در تاریخ جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ۱۲ فروردین یکی از ایام‌الله است که مایه افتخار ملت است و شاید در طول تاریخ هیچ نظامی وجود نداشته باشد که ملت آن نظام بالای ۹۸ درصد به آن رأی بدهند.

وی ادامه داد: این انتخاب دقیق و هوشمندانه ملت ایران در تاریخ بی‌نظیر است و به همین علت باید همیشه این روز جاودانه و بزرگ باقی بماند.

عضو جامعه مدرسین افزود: علاوه بر این در دین ما نیز بارها تأکید شده است که ایام‌الله را باید یادآوری کنیم و ۱۲ فروردین نیز باید همواره یادآوری شود.

وی تصریح کرد: نکته‌ای دیگر این‌که باید این روزهای ماندگار و تأثیرگذار در انقلاب به نسل‌های بعد نیز انتقال داده شود تا بدانند که چه فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌هایی برای این انقلاب صورت گرفته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضربه زدن به جمهوری اسلامی را هدف معاندان و دشمنان نظام عنوان کرد و بیان داشت: برخلاف آن چیزی که دشمنان نظام می‌خواهند القا کنند که ملت ایران با حکومت اسلامی ارتباطش کم‌رنگ شده است، مردم ایران همچنان به رأی خود در ۱۲ فروردین ۵۸ پایبند است.

وی تأکید کرد: نمونه عینی این وفاداری را می‌توان در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی دید که مردم از هر سلیقه‌ای وارد میدان شدند و پیکر شهیدی را بدرقه کردند که سمبل آرمان‌های انقلاب است و ولایت مداری ایشان کاملاً مشخص بود.

آیت‌الله رجبی تأکید کرد: علاوه بر این مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و روز قدس سال گذشته حضور چند ده‌میلیونی در سراسر کشور داشتند که خود گواه این مدعا است که ملت ایران باگذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب با تمام توان از آن دفاع می‌کند و دست خائنین و مفسدان را از این نظام کوتاه خواهند کرد.

وی به وظیفه‌ای مردم در قبال انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: باید همه بدانیم که دشمن در کمین است و از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به‌نظام بهره می‌برد به همین علت باید با تمام توان هوشیار بوده و از انقلاب دفاع کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha