پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید امام جمعه و مدیر مدرسه علمیه تکاب از مبادی شهرستان

حوزه/ امام جمعه تکاب و مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) این شهرستان از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در مبادی ورودی تکاب بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام عیسی برادری به همراه حجت الاسلام وحید زایری، امروز با حضور در مبادی تکاب از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بازدید کرده و در جریان روند ورود و خروج مردم به این شهرستان قرار گرفتند.

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ورودی شهرستان تکاب راه‌اندازی شده است و ماشین‌هایی که متعلق به این شهر نباشند از ورود آن‌ها ممانعت می‌شود.

حجت الاسلام برادری در این باره به خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: مردم و شهروندان باید موارد بهداشتی و نکات ایمنی را که برای سلامتی خود آن‌ها در نظر گرفته شده است را رعایت کنند و عدم رعایت آن‌ها به منزله بازی کردن با جان خود و دیگران است.

وی با تقدیر از فعالیت‌های نیروی انتظامی و هلال احمر در مبارزه و مقابله با بیماری کرونا، تصریح کرد: نیروهای خدوم انتظامی، هلال احمر و نیروهای مردمی و جهادی برای ریشه‌کن کردن این ویروس به میدان آمده‌اند  و همه مردم برای کم شدن هم چه سریعتر ویروس کرونا باید با مسئولین و تلاشگران عرصه سلامت همکاری کنند.




انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha