پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه

حوزه/ بنیاد شهید قم با توجه به شرایط خاص جامعه هدف در همان روزهای ابتدایی اقدام به برنامه ریزی و توزیع اقلام بین جامعه هدف آسیب پذیر شامل والدین شهدا، جانبازان شیمیایی شدید، متوسط و خفیف، جانبازان ۷۰درصد و ضایعه نخاعی و همسران شهدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام هنرمند، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان در نشستی با  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم که در سالن جلسات این بنیاد برگزار شد، گفت: تاکنون بسته های بهداشتی بین ۶۴۰۰نفر از جامعه هدف شامل ۳۰۰۰۰ماسک، ۸۰۰۰محلول و ۱۳۰۰۰دستکش توزیع شده است و این اقلام با وجود تمام کمبودهای اعتباری بدون توقف توسط همکاران بنیاد حتی در روزهای تعطیل در منازل جامعه هدف ارایه شده است.
 
حجت الاسلام حسن هنرمند تصریح کرد: بنیاد با توجه به شرایط خاص جامعه هدف در همان روزهای ابتدایی اقدام به برنامه ریزی و توزیع اقلام بین جامعه هدف آسیب پذیر شامل والدین شهدا، جانبازان شیمیایی شدید، متوسط و خفیف، جانبازان ۷۰درصد و ضایعه نخاعی و همسران شهدا کرده است.
 
وی عنوان کرد: با وجود همه تلاش ها همچنان اقلام بهداشتی برای بیش از ۸۰۰۰نفر از جامعه هدف پرخطر هنوز توزیع نشده است واین نیازمند همکاری دستگاه های ذیربط در تهیه این اقلام است.

دکتر محمدرضا گروسی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم نیز در این نشست گفت: بنا به دستور استاندار و با توجه به شرایط خاص جامعه هدف بنیاد شهید امروز در این دستگاه حضور یافتیم تا در جریان فعالیت ها، خدمات و مسایل موجود قرار گرفته تا پیگیری های لازم جهت تسریع در خدمت رسانی صورت گیرد.

وی ادامه داد: بنیاد شهید ۸۰هزار نفر از جمعیت استان را تحت پوشش دارد که از این تعداد ۱۵۰۰۰نفر از افراد پرخطر و آسیب پذیر به جهت وضعیت مجروحیت و کهولت سن هستند، لذا این جامعه ارزشمند در توزیع اقلام بهداشتی  دراولویت خدمت رسانی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول ۵۰۰۰ بسته بهداشتی از طریق فرمانداری در اختیار بنیاد قرار می گیرد، اضافه کرد: مسولان بنیاد گزارش اقدامات را هر دو روز یکبار به استانداری اعلام کنند تا هرگونه مساله و مشکلی در تهیه ملزومات بهداشتی بود در اسرع وقت مرتفع گردد .
وی تاکید کرد: با توجه به جمعیت گسترده ایثارگران در استان بنیاد تدبیری اندیشیده  تا این عزیزان در طرح ملی سلامت ثبت نام نمایند.

معاونان بنیاد نیز در این جلسه به تماس تلفنی با نیمی از جامعه هدف و پیگیری مسایل ایشان، تامین مایحتاج۱۰۰۰نفر از والدین صعب العلاج در منازل، تماس با جامعه هدف بستری در بیمارستانها و منازل، ارسال پیامک های بهداشتی و هشدار، رعایت دستور العمل های استانداری در حضور شیفت بندی، دورکاری و یک سوم کارکنان، رعایت مسایل بهداشتی در محیط اداری برای مراجعه کنندگان و کارکنان و تاکید بر ارایه خدمات به صورت غیر حضوری اشاره کردند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha