شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شاه ترابی

حوزه/ نویسنده، منتقد و مدرس ادبیات داستانی چند کتاب خواندنی برای مطالعه در این روزها و شب های در خانه ماندن به مخاطبان خبرگزاری حوزه معرفی کرد.

سید مرتضی حسینی شاه ترابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این که ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در سطح جامعه یکی از مهم ترین بایسته های فرهنگی در کشور به شمار می رود، اظهار داشت: در این روزها و شب هایی که به جهت پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا مجبور به حضور در خانه هستیم، فرصت خوبی مهیاست که بیش از پیش نسبت به امر مهم کتاب خوانی اهتمام داشته باشیم و به این وسیله اوقات خوب و لذت بخشی را در کنار دیگر اعضای خانواده بسر کنیم.

وی در ادامه به معرفی چند کتاب جذاب و خواندنی برای این ایام پرداخت و گفت: "گاوهای برنزی"، نوشته محمد آصف سلطانزاده که نشر چشمه آن را منتشر کرده، آوازهای روسی، رمان خواندنی احمد مدقق که به همت شهرستان ادب چاپ شده، "دوازده نت برای سکوت" اثر کیوان صادقی که از سوی نشر نیماژ منتشر شده، از جمله آثار پیشنهادی بنده برای مطالعه علاقه مندان است.

محقق و پژوهشگر تاریخ و ادبیات نمایشی نیز بیان داشت: علاوه بر این ها توصیه می کنم دوستداران کتاب حتماً رمان "پیاده" نوشته بلقیس سلیمانی و نیز کتاب" نزدیک داستان" نوشته علی خدایی که هر دو اثر به همت نشر چشمه منتشر شده را مطالعه نمایند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha