پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جهش تولید

حوزه/ استاد حوزه علمیه استان کردستان گفت: بخش خصوصی و بخش دولتی باید همسو با همدیگر در محقق کردن شعار «جهش تولید» کوشا باشند.

حجت الاسلام مرتضی خورشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال «جهش تولید» می تواند آغاز کننده یک انقلاب بزرگ اقتصادی در کشور باشد.

این استاد حوزوی ادامه داد: بحث اقتصادی و تولیدی امروز به یکی از حربه های دشمنان برای فشار بر انقلاب تبدیل شده است، از این رو رهبر عظیم الشأن انقلاب همواره بر تقویت بسترهای اقتصادی، صنعتی و تولیدی کشور برای توانمندسازی نظام در برابر تهدیدات تأکید داشته و دارند.

حجت الاسلام خورشیدی ادامه داد: از سوی دیگر رسیدن به جهش تولید نیازمند داشتن بسیاری از بسترهای لازم است که خوشبختانه این بسترها در کشور وجود دارد و تنها نیازمند عزم ملی مسئولان و مردم است.

وی با تأکید بر اینکه جهش اقتصادی می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور باشد، عنوان کرد: سال گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان  سال رونق تولید نامگذاری شد، لذا تکمیل کننده این مهم بی شک یک جهش حساب شده در بحث تولید است.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان اضافه کرد:  کشور در بحث مواد خام و اولیه خوشبختانه غنی است، ولی برای استفاده از ظرفیت ها نیازمند بسیج همگانی هستیم و بدون شک حرکت در مسیر مطالبات رهبر معظم انقلاب می تواند کشور را در راه توسعه و ارتقای صنعتی قرار دهد.

حجت الاسلام خورشیدی اظهار کرد: در این بین هم بخش خصوصی و هم بخش دولتی باید همسو با همدیگر در محقق کردن شعار «جهش تولید» کوشا باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha