شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حوزه خواهران گناباد

حوزه/ طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان گناباد با روحیه اخلاص و جهادی، همه تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم در شرایط سخت و دشوار این روزها بکار بستند و در عرصه خدمت حاضر شدند.

خانم آشوری مند، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان گناباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، با اشاره به ارائه خدمت خدمتگزاران خدوم این مدرسه به بیماران و نیازمندان در ایام کرونا، گفت: جمعی از طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان گناباد با روحیه اخلاص و جهادی، همه تلاش خود را جهت خدمت رسانی به مردم در شرایط سخت و دشوار این روزها تحت قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان مثل همیشه بکار بستند و در عرصه خدمت حاضر شدند.

 وی با اشاره به تهیه و توزیع بسته های مواد غذایی و بهداشتی بین خانواده های نیازمند از سوی جهادگران مدرسه، عنوان کرد: طلاب این مدرسه در کارگاه تهیه ماسک و لباس کادر درمانی مشارکت ویژه ای دارند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) گناباد با اشاره به شرکت خانواده های طلاب در ضدعفونی کردن خیابان و محلات، عنوان کرد: طلاب ضمن توزیع بسته ها و لوازم بهداشتی در سطح شهر، نسبت به اهدای البسه به نیازمندان نیز اقدام نموده و ماسک های آماده شده را در سطح شهر همراه با جملات و عبارات معنوی، توزیع کردند.

خانم آشوری مند در ادامه با اشاره به جمع آوری هزینه قربانی کردن گوسفند در نیمه شعبان جهت سلامتی امام زمان(عج) و رفع ویروس کرونا از کشور، افزود: در حرکت ارزنده دیگری، طلاب و اساتید مدرسه آمادگی خود را برای کمک به کادر درمانی بیمارستان ها نیز اعلام کرده اند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) گناباد با اشاره به مجموعه فعالیت های فرهنگی مدرسه در فضای مجازی، بیان کرد: مشاوره اساتید به طلاب، تشکیل گروه ویژه جمع آوری مباحث مهدویت برای انتشار در فضای مجازی، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع مدافعان سلامت ویژه فرزندان طلاب، بارگذاری صوت های اخلاقی و سیاسی به همراه آیات موضوعی همراه با تفسیر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از دیگر فعالیت های صورت گرفته طلاب جهادگر و دست اندرکاران تلاشگر این مدرسه است.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha