پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه همدان و سردار سلگی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: سردار سلگی با تمام وجود، معتقد به نظام و مبانی رهبری جامعه بودند و تا آخرین لحظه نیز همواره در سخنان و موضع‌گیری‌های خود بر آن تاکید داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، ضمن تسلیت شهادت سردار حاج محمد سلگی، اظهار کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب، این جانباز سرافراز را با عنوان شهید زنده یاد کردند نشان از جایگاه و شخصیت ممتاز این شهید بزرگوار دارد.

وی با بیان اینکه تعابیر مورد استفاده رهبر معظم انقلاب در تقریظ کتاب «آب هرگز نمی‌میرد»، نشان دهنده این است که حضرت آقا، ویژگی‌های این شهید را دیده‌اند، افزود: خاطراتی که از شهید سلگی در این کتاب به یادگار مانده است باعث شد تا حضرت آقا آن را یکی از بهترین کتب با موضوع دفاع مقدس بنامند و از آن به صورت ویژه تقدیر کنند.

امام جمعه همدان به ویژگی‌های شخصیتی شهید سلگی اشاره کرد و گفت: حفظ روحیه ایثار و شهادت در ایشان به معنای واقعی کلمه مشهود بود، به طوری که نمی‌توان تفاوتی بین سردار سلگی سال ۶۷ و یا سردار سلگی سال ۹۹ پیدا کرد.

وی، تبعیت و حمایت از رهبری را اصلی‌ترین شاخصه سردار سلگی عنوان کرد و گفت: سردار سلگی با تمام وجود، معتقد به نظام و مبانی رهبری جامعه بودند و تا آخرین لحظه نیز همواره در سخنان و موضع‌گیری‌های خود بر آن تاکید داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه هر جا صحبت از انقلاب و آرمان‌های رهبری بود شاهد دفاع جانانه سردار سلگی بودیم، ابراز داشت: گذشت زمان هیچ گاه باعث نشد که تغییری در سردار ایجاد شود و حضور در عالم سیاست و فعالیت‌های اجتماعی، اندیشه ایشان را تغییر نداد.

وی در پایان، وحدت بین نیروهای انقلاب را مهم ترین دغدغه سردار سلگی دانست و گفت: سردار سلگی در فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هرگز به دنبال منافع شخصی نبود و هیچگاه دچار آفت‌های اخلاقی و سیاسی نشد و با سلامت زندگی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha