چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علاء الدین صفی خانی

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: شهدا به آنچه گفتند عمل کردند تا حریم ولایت باقی بماند و ما هم باید با همان اهداف رزمندگان، امروز در دفاع از ارزشها بایستیم تا إن‌شاءالله از قافله عقب نمانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین با تسلیت شهادت سردار پرافتخار حاج میرزا محمد سلگی، آورده است: شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید حاج میرزا محمد سلگی که از فرماندهان دلاور و شجاع هشت سال دفاع مقدس و راوی کتاب آب هرگز نمی میرد را خدمت حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و به همه دوستان و همرزمان این شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

شهدا به آنچه گفتند عمل کردند تا حریم ولایت باقی بماند و ما هم باید با همان اهداف رزمندگان، امروز در دفاع از ارزشها بایستیم تا إن‌شاءالله از قافله عقب نمانیم.

ارزش آفرینی کاری بود که ایثارگران انجام دادند و حفظ و نشر آن وظیفه ما بوده و باید ارزش های هشت سال دفاع مقدس را در مرحله نخست ثبت و نگهداری و سپس منتشر کرده و در اختیار آحاد مردم، جوانان و طلاب حوزه های علمیه قرار دهیم

درود خدا بر آن شهید والامقام و مجاهد فی سبیل الله که عمر پربرکت خود را در سایه سار قرآن و اهل بیت(ع) به مجاهدت و دفاع از مکتب علوی و فاطمی سپری کرد.

گفتنی است، سردار حاج میرزا محمد سلگی فرمانده گردان حضرت ابوالفضل(ع) و لشگر ۳۲ انصارالحسین(ع) دوران دفاع مقدس روز پنج شنبه ۱۴ فروردین پس از سال ها تحمل رنج جانبازی، به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha