جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه طلاب قروه و کامیاران با حضور حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: پیش از آنکه مردم به ویژه اقشار ضعیف بیش از این به خاطر شیوع کرونا و تعطیلی بازار آسیب ببینند، باید زمینه فعالیت برخی اصناف و به ویژه کاسبان و دستفروشان را فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی در هشتمین جلسه ستاد مقابله با کرونا استان کردستان، اظهار داشت: پیش از آنکه مردم به ویژه اقشار ضعیف بیش از این به خاطر شیوع کرونا و تعطیلی بازار آسیب ببینند، باید زمینه فعالیت برخی اصناف و به ویژه کاسبان و دستفروشان را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه باید مکانی برای فعالیت دستفروشان با رعایت فاصله در نظر گرفته شود، افزود: نیاز است ضمن رعایت موارد بهداشتی، شرایط را به سمت عادی شدن پیش برد و به درآمد و مسائل مردم نیز بیشتر توجه داشت.

نماینده ولی فقیه در کردستان، اقدامات انجام شده دستگاه‌های مختلف در بحث مقابله با کرونا را نشان از اهمیت نظام به مسئله سلامت مردم عنوان کرد و ادامه داد: همه توان خود را در این حوزه بکار گرفته‌اند و از خیلی از کشورهای دیگر نیز موفق تر عمل کرده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی خواستار آسانتر کردن آموزش به مردم در زمینه رعایت موارد بهداشتی شد و یادآور شد: می توان اجازه داد که مشاغل و اصناف که در فضای باز هستند به فعالیت خود ادامه دهند، ضمن اینکه با رعایت مسائل و حفظ فاصله نماز جماعت را برگزار کرد.

وی خواستار جدیت در بحث مراقبت از افراد بهبود یافته و مبتلایان به کرونا شد و بیان کرد: با توجه به اینکه برخی خانواده‌ها امکانات و مکان مناسب را برای نگهداری بیماران بهبود یافته ندارتد، باید این افراد به نقاهتگاه‌ها انتقال داده شوند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مردم ضمن کمک به افراد و اقشار آسیب‌پذیر، آنان را به نهادهای حمایتی معرفی کنند و سمن‌ها نیز در این حوزه با جدیت بیشتری وارد عمل شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha