جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سفیر واتیکان

حوزه/ خود را در کنار بیماران، خانواده‌های قربانیان و خصوصاً پزشکان، پژوهشگران و پرستارانی می‌دانیم که با تمام وجود خود را وقف مهار این ویروس می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، لئو بوکاردی سفیر واتیکان در جمهوری اسلامی ایران به مناسبت نوروز و آغاز سال نو پیام تبریکی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است.

صمیمانه‌ترین تبریکات خویش را به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۹ تقدیم می‌دارم. با امید به این‌که سالی سرشار از صلح، آرامش و بهترین‌ها باشد و رؤیاها و امیدهایی که در قلب همگان سکنا دارند با یاری و رحمت خداوند تحقق یابند.

لحظات سخت و نگران کننده‌ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا سپری می‌کنیم، علاوه بر مشکلاتی که تا به این‌جا به وجود آورده، سایه‌ای از اندوه بر جشن نوروز انداخته است.

خود را در کنار بیماران، خانواده‌های قربانیان و خصوصاً پزشکان، پژوهشگران و پرستارانی می‌دانیم که با تمام وجود خود را وقف مهار این ویروس می‌کنند.

برای ایرانیان آرزو می‌کنیم تا سال جدید برای تمامی خانواده‌ها سلامتی و کامیابی به همراه داشته باشد و به یاری خداوند و همراهی همگان بتوان بر این چالش فائق آمد.

لئو بوکاردی

سفیر واتیکان در تهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha