سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کتاب پرسش های دختر؛ پاسخ های پدر

حوزه/ کتاب «پرسش های دختر؛ پاسخ های پدر» اثری کوتاه و خواندنی در آغازین روزهای بهار ۱۳۹۹ و پیشنهادی ویژه برای پاسخ به شبهات دینی است که توسط انتشارات «به‌نشر» منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، «وقتی زمستان، چادر سرد و سفید خود را می پوشید و آهنگ رفتن می کرد، صدای پای بهار از لابلای سنگفرش های شهر به گوش می رسید؛ و لحظه شماری می‌کردم تا سال نو از راه برسد و ساعت تحویل سال را با خانواده در حرم امام هشتم(ع) جشن بگیریم.

امسال نیز مانند سال‌های گذشته، صدای پای بهار را که شنیدم، خودم را آماده استقبال از بهار کردم. برای من، بهار همیشه از حرم امام رضا(ع) می‌شد. با برادرم از بهار و ساعت تحویل سال و خاطرات سال‌های گذشته و صدای خاطره‌انگیز نقاره حرم می گفتم که برادرم گفت: امسال، ساعت تحویل سال، خانه خودمان می‌مانیم! گفتم چرا؟ گفت: چون حرم امام هشتم(ع) به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است! حتی نماز جمعه را هم تعطیل کرده‌اند و حتی داخل حرم هیچ مُهر و فرشی نیست که نماز بخوانیم، همه را جمع کردند. خیلی ناراحت شدم و با خودم فکر می‌کردم که مگر امام رضا(ع) نمی‌تواند این ویروس را از بین ببرد!؟ مگر ما برای شفای بیماران مان به حرم نمی‌رویم!؟ مگر حرم امام رضا شفاخانه نیست! و...»

کتاب «پرسش های دختر؛ پاسخ های پدر» به کوشش جمعی از طلاب حوزه های علمیه به سراغ پاسخ هایی رفته است که در شرایط کنونی جامعه پاسخگوی سوالات عموم مردم و به‌ویژه نوجوانان و جوانان است.

این اثر ۲۳ صفحه ای که برای سهولت نیز در قطع جیبی توسط انتشارات به‌نشر روانه بازار کتاب شده است، می تواند پیشنهاد بسیار خوبی برای پاسخ به شهبات دینی در شرایط کنونی جامعه باشد.

در این کتاب پرسش هایی که این روزها از ذهن عموم در قبال شبهات دینی، تعطیلی اماکن مذهبی، نحوه برخورد منطقی متدینین با این مسئله، تقابل علم و دین، اهمیت مقدسات و شعائر دینی، توکل بر پروردگار متعال، مناجات و توسل به ائمه معصومین(ع) و... می‌گذرد، از سوی پدر خانواده در روزگار کرونایی به آنها پاسخ داده شده است.

کتاب دوستان می توانند  از لذت مطالعه این اثر به همراه ۷۰۰ عنوان کتاب دیگر از انتشارات به‌نشر از طریق سایت این انتشارات به نشانی www.behnashr.com  و یا از طریق فضای اینستاگرام به‌نشر به نشانی @behtarinhaye_nashr از عناوین آثار مطلع شده و از طریق صفحه ثبت سفارش به نشانی @behnashr_sale سفارشات خود را اعلام نمایند.

علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیام‌رسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

علاقمندان جهت مطالعه این کتاب اینجا را کلیک نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سارا صفرزاده IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    اثر خواندنی و مناسب و خوبی بود. خیلی بهره بردم