پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دکتر قدیر

حوزه/ مراکزی که متعهدانه، شرافتمندانه و بر اساس وظیفه انسانی و حرفه ای خود به کمک دانشگاه علوم پزشکی آمده و در بخش های مختلف درمانی، آزمایشگاهی، تصویربرداری، داروخانه ها، مطب ها و... در راستای خدمات رسانی به بیماران تلاش کرده تا بتوانیم آلام بیماران مبتلا به کووید۱۹ را کاهش داده و این ویروس بی رحم را شکست دهیم. 

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از مراکز غیردولتی تشخیصی و درمانی در بحران کرونا به این شرح است:

بسمه تعالی

اکنون که در دوران بحران شیوع ویروس کرونا بسر میبریم، علاوه بر مراکز دولتی، مراکز غیر دولتی اعم از بیمارستان‌ها، پزشکان مطب دار، درمانگاه ها، داروخانه ها، آزمایشگاهها، مراکز تصویربرداری و مراکز خیریه نیز با تمام توان به این عرصه خطیر پا نهاده و حماسه ای مثال زندی را رقم زدند.

مراکزی که متعهدانه، شرافتمندانه و بر اساس وظیفه انسانی و حرفه ای خود به کمک دانشگاه علوم پزشکی آمده و در بخش های مختلف درمانی، آزمایشگاهی، تصویربرداری، داروخانه ها، مطب ها و... در راستای خدمات رسانی به بیماران تلاش کرده تا بتوانیم آلام بیماران مبتلا به کووید۱۹ را کاهش داده و این ویروس بی رحم را شکست دهیم. 

اینجانب، ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند و دلسوزانه شما بزرگواران که یادآور فضای همدلی و ایثار هشت سال دفاع مقدس میباشد، برای یکایک شما عزیزان موفقیت توام با سلامت را از خداوند سبحان آرزومندم.

 دکتر محمدرضا قدیر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha