پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بسیج

حوزه/ بسیج پدیده‌ای شگفت انگیز در نظام جمهوری اسلامی ایران است که توانسته با حضور در بسیاری از صحنه‌ها گره گشا باشد و با ظرفیت‌های مطلوب توانسته درتمام عرصه‌ها از تقویت گفتمان مقاومت، امدادرسانی و فرهنگ نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علیرضا جهان‌بیگی فرمانده حوزه بسیج شهید باهنر قم در مورد اقدامات انجام‌گرفته در مقابله با ویروس کرونا گفت: بسیجیان، جان برکف درهمان روزهای اول باحضوری خودجوش وفعال جهت خدمت رسانی به همشریان اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: باتوجه به این آمادگی و احساس نیاز، قرارگاه سلامت شهیدسراجی جهت ضدعفونی، توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی و فرهنگی دراین حوزه تشکیل شد.

جهان‌بیگی بیان کرد: بعد از تهیه وسایل و موادضدعفونی این کار انجام و از ظرفیت‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج جهت همکاری استفاده شد.

فرمانده حوزه بسیج شهید باهنر اظهار داشت: ضدعفونی محله هل و خیابان‌ها درچندین مرحله به صورت ۳ شیفت توسط بسیجیان قرارگاه سلامت شهیدسراجی انجام شده و تا پایان این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت.

وی همچنین گفت: بسته‌های معیشتی و فرهنگی ازسوی قرارگاه سلامت شهیدسراجی درچند نوبت، بین افراد نیازمند که با شیوع کرونا متحمل خسارت‌هایی شده اند توزیع شده وهمچنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده حوزه بسیج شهید باهنر در ادامه گفت: بسیج پدیده‌ای شگفت انگیز در نظام جمهوری اسلامی ایران است که توانسته با حضور در بسیاری از صحنه‌ها گره گشا باشد و با ظرفیت‌های مطلوب توانسته درتمام عرصه‌ها از تقویت گفتمان مقاومت، امدادرسانی وفرهنگ نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد.
وی همچنین از همشریان عزیز وگرامی درخواست کرد، درصورتیکه کار ضروری ندارند ازمنزل خارج نشوند ومسائل بهداشت فردی واجتماعی را رعایت کنند، تا ان شاءالله مشکلی برای کسی بوجود نیاید، تا بتوانیم با اتحاد و همدلی یکدیگر این ویروس منحوس را شکست بدهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha