جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 894437
۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
اعرافی

حوزه/ آیت الله اعرافی در پیام های جداگانه ای درگذشت جانباز سرافراز سردار «میرزا محمد سلگی»، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ احمد محسن‌زاده و حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل کوهستانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام های تسلیت آیت الله اعرافی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

پرگشودن جانباز سرافراز سردار «میرزا محمد سلگی» که از یادگاران حماسه‌ساز و افتخار آفرین دوران دفاع مقدس  بود را به ملت شریف و شهیدپرور و تمامی سبزپوشان ولایت و خانواده‌های وابسته بویژه همسر گرامی و  فرزندان ارجمند آن مرحوم  تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

«عاش سعیداً و مات سعیداً»

  علیرضا اعرافی                                                                           

مدیرحوزه­ های علمیه

 انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت فاضل پارسا حضرت حجه الاسلام و المسلمین شیخ اسماعیل کوهستانی(طاب ثراه) خلف صالح عالم ربانی و اسوه پارسایی حضرت آیت الله کوهستانی موجب تالم فراوان و خسارتی بزرگ برای حوزه های علمیه مازندران شد .

ایشان در طول حیات با برکت خویش و با بهره گیری از انفاس ملکوتی والد عالی مقام شان به تعلیم علوم و تربیت نفوس و تقویت روحانیت و حوزههای علمیه همت گماشتند و در خدمت به اسلام عزیز و ترویج مکتب نورانی اهل بیت و حمایت از نظام و انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند و از چهره های اخلاقی و تهذیبی شمال کشور به شمار می آمدند . 

این جانب این ضایعه دردناک را به علما و فضلا و طلاب حوزه های علمیه مازندران ، بیت شریف و همه شاگردان و ارادتمندان و مردم ولایت مدار مازندران تسلیت می گویم.

                             

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم  عامل، مجاهد و متعهد، حجت الاسلام والمسلمین  حاج  شیخ  احمد محسن‌زاده(طاب ثراه)امام جمعه نسیم‌شهرکه عمر پربرکت خویش را در راه خدمت به اسلام، انقلاب و تأسیس مدارس علمیه‌ی حضرت جوادالائمه(ع) برادران و بقیه‌الله(عج) خواهران،جهت تربیت تشنگان تعلیم معارف اهل بیت (ع)صرف نمود موجب تأثر و تألم اینجانب گردید.

اینجانب مصیبت وارده را به ساحت حضرت بقیة الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و طلاب و اساتیدحوزه‌ علمیه استان تهران و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده وعلو درجات آن فقید سعید را از خداوند متعال خواستارم.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha