شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سامانه

حوزه/ دربین مناطق نیز بیشترین رضایتمندی مردم از روند پاسخگویی به پیام‌های سامانه ۱۳۷ مربوط به منطقه هشت بوده و پس آن مناطق چهار، سه، یک و دو بیشترین درصد رضایتمندی مردمی را کسب کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی کلانترزاده با اشاره به برقراری بیش از ۱۷ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم طی اسفندماه، اظهار کرد: تماس‌های برقرارشده با سامانه ارتباطات مردمی شهرداری طی ماه پایانی سال رشد قابل توجهی را داشته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه بیشترین موضوع مدنظر مردم در تماس با این سامانه در حوزه اطلاع‌رسانی و راهنمایی بوده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۷ هزار ۳۰۰ تماس در این حوزه با این سامانه برقرار شده که به ترتیب منطقه سه، منطقه یک و منطقه هفت بیشترین سهم را از این تماس‌ها داشته است.

کلانترزاده با بیان اینکه جمع‌آوری خاک و نخاله، آسفالت، سدمعبر، پارک‌ها و فضای سبز و آبگرفتگی از دیگر موضوعات با فراوانی بیشتر در تماس با مرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ براساس گروه موضوعی بوده است، افزود: از ابتدای اسفندماه ۹۸ تا پایان این ماه، ۸۶۷ تماس در خصوص آب‌افتادگی معابر، ۵۱۳ تماس در خصوص رفع سدمعبر دستفروشان، ۴۶۰ تماس در خصوص خاک و نخاله غیرمجاز و ۴۵۳ تماس در خصوص انتقال باکس خاک و نخاله با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است.

وی ادامه داد: بیشترین رشد پیام‌ها در اسفندماه نسبت به بهمن‌ماه ۹۸ مربوط به موضوع جمع‌آوری لاشه حیوانات، نظافت زمین‌های بایر، اضافه بنای ساختمان‌ها و رفع سدمعبر و بیشترین کاهش مربوط به موضوع آسفات و روکش آسفالت، درخواست کاشت نهال و درخواست پلاک شهرداری بوده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: بیشترین موضوع مدنظر مردم در محدوده منطقه یک آب‌افتادگی معابر، منطقه دو رفع سد معبر دست‌فروشان و فروشندگان دوره‌گرد، منطقه سه آب‌افتادگی معابر، منطقه چهار نشست معبر و نیاز به روکش آسفالت، منطقه پنج، ۶ و هفت آب افتادگی معابر، و منطقه هشت رفع سد معبر بوده است.

کلانترزاده با اذعان به اینکه در حوزه کاری سازمان‌ها نیز بیشترین تماس‌ها مربوط به سازمان مدیریت پسماند و پس از آن سازمان پارک‌ها بوده است، اظهار کرد: به طور کلی براساس آمار به دست آمده مردم بیشترین رضایتمندی را از پاسخگویی سازمان‌های پارک‌ها، آرامستان‌ها، آتش‌نشانی و زیباسازی در حوزه خدمات شهری و تاکسیرانی در حوزه حمل و نقل و ترافیک داشته اند.

کلانترزاده خاطرنشان کرد: در بین مناطق نیز بیشترین رضایتمندی مردم از روند پاسخگویی به پیام‌های سامانه ۱۳۷ مربوط به منطقه هشت بوده و پس آن مناطق چهار، سه، یک و دو بیشترین درصد رضایتمندی مردمی را کسب کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha