پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
معاون حوزه علمیه مازندان

حوزه/ حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که اقتصاد بیمار کشور با جهش تولید نجات پیدا خواهد کرد، گفت: مسئولان با عزم و اراده بالا در مسیر تقویت تولید داخل گام بردارند تا شاهد شکوفایی اقتصاد کشور باشیم.

حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با تبریک اعیاد شعبانیه، به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید» اشاره کرد و گفت: دولت و مجلس به عنوان دو قوای مهم کشور باید بسترهای لازم را به منظور تحقق شعار سال فراهم کنند.

وی با بیان این که متأسفانه قوانین دست و پاگیر اداری یکی از موانع مهم رونق تولید در کشور است، افزود: مسئولان باید با برداشتن موانع، مسیر جهش تولید را هموار کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که اراده همه مدیران و مسئولان کشور باید در جهت تقویت تولید داخل باشد، گفت: به طور حتم با رونق و تقویت تولید داخل می توانیم بسیاری از مشکلات اقتصادی را کاهش دهیم.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که رشد اقتصادی کشور در گرو جهش در تولید داخلی است، بیان داشت: مسئولان از شعاردادن در این خصوص باید به شدت پرهیز کنند و در مقام عمل به تولید داخل کمک کنند.

وی با بیان این که طی سال های اخیر توجه به تولید داخل کمرنگ شده است، افزود: مسئولان به جای تقویت تولید داخل، به فکر تقویت واردات به کشور بودند.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کشور نباید به سمت واردات حرکت کند، گفت: قطعی وابستگی کشور نیازمند رونق و جهش تولید است.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که اقتصاد بیمار کشور با جهش تولید نجات پیدا خواهد کرد، بیان داشت: مسئولان باید با عزم و اراده بالا در جهت تقویت تولید داخل گام بردارند تا شاهد شکوفایی اقتصاد کشور باشیم.

وی با اشاره به این که دشمن طی سال های اخیر همه توان خود را به کار گرفت تا اقتصاد ایران اسلامی را با بحران جدی مواجه کند، افزود: خروج از مشکلات فعلی اقتصادی در گرو تقویت تولید داخل است.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که اقتصاد بیمار کشور با وابستگی و واردات رفع نجات پیدا نمی کند، بیان داشت: مسئولان باید به جای وابستگی و افزایش واردات، با تقویت و جهش تولید داخل، ضمن شکوفا کردن اقتصاد داخلی، زمینه افزایش اشتغال برای جوانان و همچنین رفع مشکلات اقتصادی مردم را دنبال کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha