چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ نشست مشورتی شورای تبلیغ استان همدان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه زنگنه همدان گفت: تبلیغ در فضای مجازی نیازمند هم‌افزایی و همکاری است؛ به طور مثال، عده‌ای به رصد فضای مجازی بپردازند، عده‌ای تولید محتوا کنند و عده‌ای هم در قسمت نشر مطالب فعالیت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام سید سعید بطحائیان مدیر مدرسه علمیه زنگنه همدان، ظهر امروز در نشست مشورتی شورای تبلیغ استان همدان با تاکید بر اینکه ورود شورای تبلیغ به موضوع فضای مجازی بسیار ضروری است، اظهار داشت: در موضوعات مختلف، شورای تبلیغ عملکرد قابل قبولی داشته و خوب ورود کرده است و لذا در زمینه استفاده درست از فضای مجازی نیز این شورا باید به صورت جدی ورود کند.

وی با بیان اینکه فعالیت در فضای مجازی خود نوعی تبلیغ است، گفت: بنده اعلام می‌کنم که امکانات لازم برای مدیریت و فعالیت در زمینه فضای مجازی را در مدرسه زنگنه در اختیار کارشناسان این حوزه قرار خواهم داد و این آمادگی در آنجا وجود دارد.

مدیر مدرسه زنگنه همدان تصریح کرد: تبلیغ در فضای مجازی نیازمند هم‌افزایی و همکاری است؛ به این معنی که افراد در حل موضوعات مختلف آن را به چشم یک پازل ببینند که بتوانیم با همکاری هم به نتیجه مطلوب برسیم، به طور مثال، عده‌ای به رصد فضای مجازی بپردازند، عده‌ای تولید محتوا کنند و عده‌ای هم در قسمت نشر مطالب فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه همدان در شرایط خوبی برای انجام کارهای گروهی قرار دارد، گفت: بسیاری از افرادی که امروز با آنها در ارتباط هستیم دارای دید خوبی نسبت به این موضوع و فضا هستند، که باید از وجود آنها بهترین بهره‌برداری را ببریم. به طور مثال حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، به عنوان جوان ترین نماینده ولی فقیه در استان‌ها یکی از ظرفیت‌هایی است که می‌توان با حضور ایشان اقدامات موثری را در حوزه فضای مجازی انجام داد، چرا که به اهمیت این موضوع به خوبی مشرف است و توانایی فعالیت در آن را هم دارا است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha