چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 894577
۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
حجت الاسلام هاشمی-امام جمعه آوج

حوزه/ امام جمعه آوج از کارگاه تولید ماسک بازدید و از تلاش های خالصانه جهادگران سلامت قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سیدضیا الدین هاشمی، صبح امروز از کارگاه تولیدی ماسک بهداشتی که به همت سپاه ناحیه آوج راه اندازی شده بازدید کرد و گفت: در این برهه که مردم برای پیشگیری از کرونا نیازند ماسک و اقلام بهداشتی هستند این کار شما نمونه بارز جهاد در راه خداست.

امام جمعه آوج افزود: به حول قوه الهی این روزهای سخت نیز سپری خواهد شد و این مجاهدت ها و تلاشها در اذهان باقی خواهد ماند.

حجت اسلام هاشمی با آرزوی سلامتی و توفیق برای همه هموطنان به ‌ویژه کسانی که در عرصه مبارزه با کرونا مخلصانه فعالیت جهادی دارند، تصریح کرد: عزم خواهران و برادران بسیجی  و طلاب و روحانیون که بدون هیچ چشم داشتی برای حل مشکلات مردم تلاش می کنند، باعث افتخار و مباهات است و اجر و پاداش این عزیزان در درگاه الهی محفوظ است.

امام جمعه شهرستان آوج ابراز امیدواری کرد که با توکل به خداوند متعال، رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و دعا به‌عنوان سلاح مؤمن، این معضل هرچه زودتر از سر مردم جهان رفع و دفع خواهد شد

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه آوج اظهار کرد: در این کارگاها بیش از ۲۰ نفر از خواهران و برادران بسیجی در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا به صورت جهادی مشغول به تولید ماسک جهت استفاده مردم و مراکز بهداشتی و درمانی فعالیت می کنند.  

سرهنگ ربیعی افزود: در کارگاه های تولید ماسک آوج، روزانه به طور میانگین ۲۰۰۰ ماسک تولید می شود.   

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha