پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماسک دزدی آمریکایی ها

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه ماسک دزدی آمریکایی ها «دزدی دریایی مدرن» است، گفت: سونامی کرونا اخلاق کانگستری آمریکایی ها را که سالها، پولها و دارایی ایران اسلامی را به ناحق بلوکه کرده، بیش از پیش عیان کرد.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به دزدی ماسک دولت آمریکا در مسیرهای هوایی، اظهار داشت: دزدیده شدن محموله ماسک سایر کشورها توسط دولت ترامپ نقطه عطفی در سونامی کرونا است.  

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه در ادامه درخواست ایران اسلامی از تمامی کشورها برای برداشتن تحریم های ناجوانمردانه آمریکا، افزود: بیش از ۴۰ سال است که به بهانه واهی، شیطان بزرگ ثروت و دارایی های ما را طبق قوانین داخلی خود مسدود کرده که با پروتکل های جهانی تطابق ندارد.

وی تصریح کرد: گرچه امامین انقلاب هزاران بار چهره خبیث شیطان بزرگ را برای مردم و مسئولان آشکار کرده، اما متأسفانه هنوز عده ای غربگرا رفع مشکلات کشور را از کعبه آمال خود یعنی آمریکا دانسته و می داند.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار کرد: سیاست های قلدرمآبانه دولت جنایتکار آمریکا از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در راه‌اندازی قائله اختلافات قومیتی در مناطق مختلف کشور و دخالت های بیجا در امورات تصمیم گیری توسط دست نشاندگان خود در برخی مناصب دولتی که نهایتا به اشغال لانه جاسوسی گردید، بر کسی پوشیده نیست.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه ماسک دزدی آمریکایی ها «دزدی دریایی مدرن» است، ادامه داد: کرونا اخلاق کانگستری آمریکایی ها را که سالها پولها و دارایی ایران اسلامی را به ناحق بلوکه کرده، بیش از پیش عیان کرد. 

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه پیشنهاد کمک پزشکی آمریکا به ایران جهت مداوای بیماران کرونایی، دروغی بیش نبود، گفت: رئیس جمهور آمریکا برای اثبات ادعای کمک پزشکی به ایران، تحریم های دارویی بیماران خاص و محموله ماسک های خریداری شده را بردارد.

وی در پایان با بیان اینکه تحریم های وضع شده آمریکا علیه ایران و در ادامه آن ممانعت از ورود ماسک و لوازمات پزشکی خریداری شده توسط نهادهای انقلابی، برکاتی هم به دنبال داشت، گفت: برخی نهادهای انقلابی، شرکت های دانش بنیان و گروه های جهادی، تمام قد در میدان نبرد با ویروس منحوس با تولید نیازهای بهداشتی در کارگاه ها و جوانان مسجدی، بار دیگر به شعار «ما می توانیم» جامه عمل پوشاندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha